  • 1. Data: 2012-05-15 21:39:48
    Temat: Czy posiadanie motorka oznacza problem z mózgowiem?
    Od: to <t...@i...pl>

    Pytam się ja.

    http://www.youtube.com/watch?v=wIPHr305Kbs

  • 2. Data: 2012-05-15 21:43:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 21:39, to pisze:
    > Pytam się ja.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wIPHr305Kbs

    Nie, ale kup sobie coś o napędzie podskokowym, w którym będziesz mógł
    grzecznie wypierdalać. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 3. Data: 2012-05-15 21:45:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin $heikh el $hah

    > Nie, ale kup sobie coś o napędzie podskokowym, w którym będziesz mógł
    > grzecznie wypierdalać. :)

    O czym Ty do mnie rozmawiasz wydepilowany kolego?

  • 4. Data: 2012-05-15 21:48:21
    Od: "gruby" <e...@g...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie, ale kup sobie coś o napędzie podskokowym, w którym będziesz mógł
    > grzecznie wypierdalać. :)

    a możesz zastosowac w tym wypadku motto Adama Słodowego?

  • 5. Data: 2012-05-15 21:53:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 19:39:48 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > Pytam się ja.
    > http://www.youtube.com/watch?v=wIPHr305Kbs

    Przeciez masz tam obok
    http://www.youtube.com/watch?v=7Xk7Xp1niM4

    Nie musi byc motorek, wystarczy rower, deskorolka, rolki, snowboard,
    barierka, slupek, bmw, maluch, ...

    J.

  • 6. Data: 2012-05-15 21:58:19
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - to napisał::
    > Pytam się ja.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wIPHr305Kbs

    A na nartach to się nie można wypierwrócić? A na rowerku? Zachlasnąć
    przy depilacji? Zadławić suchą bułką, szturnąć widelcem, pośliznąc na
    chodniku?
    Albo wypaść z śliskiego kocyka?
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 7. Data: 2012-05-15 21:58:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 21:48, gruby pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:joubkr$6k0$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > a możesz zastosowac w tym wypadku motto Adama Słodowego?

    Nie, ale myślę, że to wybierze coś 4-os, więc weźcie jeszcze maurysię z
    chrabiną, cztery krzyżyki na drogę i fpotskokachujcie. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 8. Data: 2012-05-15 22:01:20
    Od: "gruby" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w wiadomości
    > A na nartach to się nie można wypierwrócić? A na rowerku? Zachlasnąć przy
    > depilacji? Zadławić suchą bułką, szturnąć widelcem, pośliznąc na chodniku?
    > Albo wypaść z śliskiego kocyka?

    ty musiałeś się rodzicom z kocyka pięc razy pod rząd wyślizgnąć.. od
    jednego uderzenia nie byłbyś taki pierdolnięty :-))

  • 9. Data: 2012-05-15 22:06:13
    Od: Tadeusz <t...@o...pl>

    czemu te debile zawsze do końca napierdzielają gaz na maxa?

  • 10. Data: 2012-05-15 22:06:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > depilacji? Zadławić suchą bułką, szturnąć widelcem, pośliznąc na chodniku?

    Albo wybrać Tuska z jego bandą złodziei.

    --
    Yogi(n)