  • 1. Data: 2012-05-15 22:22:25
    Temat: Kredyt Bank
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Jak wszystkim wiadomo od czerwca KBtoken.
    Ktoś ma jakieś info co z klientami których telefony nie znajdują się na
    liście urządzeń obsługujących KBtoken??
    W banku nikt nic nie wie :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-05-15 22:42:18
    Temat: Re: Kredyt Bank
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 22:22, glang pisze:
    > Jak wszystkim wiadomo od czerwca KBtoken.
    > Ktoś ma jakieś info co z klientami których telefony nie znajdują się na
> [...]

    Wymień olej i sprawdź ciśnienie w oponach, wtedy na pewno zadziała.

  • 3. Data: 2012-05-15 23:11:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wymień olej i sprawdź ciśnienie w oponach, wtedy na pewno zadziała.

    tak myślałem :)
    Zawsze się zastanawiałem jak to ludzie robią że mylą grupy i klops. Po 13
    latach korzystania z grup i mi się trafiło pierwszy raz :)
    Swoją drogą natychmiast wiadomość usunąłem i nawet jej nie widzę u siebie
    ale jak widać to nie działa :) !!!!
    pzdr i mam nadzieje że ktoś na tej grupie ma konto w KB i korzysta z niego w
    samochodzie jak ja ;)
    GL