  • 21. Data: 2014-04-30 22:09:06
    Temat: Re: Czy należy się mandat?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Nalezy mu sie po pierwsze zatrzymanie PJ do czasu orzeczenia lekarskiego.

    Może lepiej go całkiem odizolować od społeczeństwa ? :-)

  • 22. Data: 2014-04-30 22:09:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Kolizja, pasażerka choć mocno poobijana, jednak bez poważnych urazów.
    Stąd postępowanie mandatowe zakończone kwotą 250 zł i brak podstaw do
    zabierania PJ i wysyłania na badania lekarskie, jak tu niektórzy sugerują.
    Współczuję wydatków ale cieszę się, że nic poważnego się nie stało.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 23. Data: 2014-04-30 22:52:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Przy kolizji - nie przesadzasz trochę?

    Nie z powodu kolizji, tylko zasłabnięcia.
    Takie rzeczy mogą się powtarzać, to jest groźniejsze niż gorzała, jak widać
    na filmie.
    Ktoś z tendencją to omdleń bez powodu nie dostaje prawka.

  • 24. Data: 2014-04-30 23:04:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.04.2014 22:52, Cavallino pisze:
    > Ktoś z tendencją to omdleń bez powodu nie dostaje prawka.

    Przesadzasz. Jeśli to było omdlenie to pierwszy raz w życiu, ale nie
    wiem, bo _nie_ _pamiętam_
    I aby Cię uspokoić już jestem zapisany na badania, bo też chciałbym
    wiedzieć czy nic mi nie jest.

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2014-04-30 23:29:07
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-30 19:01, anacron pisze:
    > W dniu 30.04.2014 18:38, Jacek Maciejewski pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=c7-KTdZbMb0

    Jebłeś, to jebłeś. Na chuj to drążyć. :D

  • 26. Data: 2014-05-01 03:51:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Wednesday, April 30, 2014, 9:50:54 PM, you wrote:

    > Przy kolizji - nie przesadzasz trochę?
    > To była w końcu stłuczka czy wypadek?

    Sprawca sam pisze o luce w świadomości.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-05-01 08:06:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przesadzasz. Jeśli to było omdlenie to pierwszy raz w życiu

    Co nie znaczy że ostatni.
    To musi stwierdzić lekarz, a nie Ty, bo potencjalne zagrożenie jest.

    Więc lepiej się nie upieraj z omdleniem, zaśnięcie jest bezpieczniejsze.

  • 28. Data: 2014-05-01 09:32:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.05.2014 08:06, Cavallino pisze:

    > Co nie znaczy że ostatni.
    > To musi stwierdzić lekarz, a nie Ty, bo potencjalne zagrożenie jest.
    >
    > Więc lepiej się nie upieraj z omdleniem, zaśnięcie jest bezpieczniejsze.

    Ja się na nic nie upieram, przyjąłem mandat i formalnie to sprawa jest
    zakończona. Tak z ciekawości zadałem to pytanie.

    --
    anacron
    aba/

  • 29. Data: 2014-05-01 09:37:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.04.2014, 19:01, anacron pisze:
    > Np. stąd, że kierowca dopiero oglądając zapis z dvr uświadamia sobie, że
    > nie pamięta ostatnich 10-20s, np. stąd, że nie hamuje, mimo, że ma
    > wystarczająco dużo czasu...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=c7-KTdZbMb0
    >
    > Mandat przyjąłem, 250 dostałem, ale tak pytam, bo może powinienem
    > obejrzeć nagranie przed. Świeżo po zdarzeniu byłem przekonany, że nie
    > było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    > materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...

    Cos wczoraj ludziom odwalilo z wjezdzaniem w dupe. Na A4 przed Bochnia
    cos kombinowali z czyszczeniem wiaduktu (dopiero niedawno skonczone i
    juz je szlifuja od spodu) i bylo zatwardzenie, bo zwezenie do jednego
    pasa. Gdzies tak moze 2km wolniejszej jazdy i na tym odcinku 4 przypadki
    "zapatrzenia". Jeden gosc nie zdazyl i odbil w barierke, dwaj nastepni
    przywalili centralnie w tylek jak ty, 3 stalo z rozwalonym przodem na
    pasie awaryjnym i w sumie nie wiem w co walnal, ale przod rozwalony.
    Powinno byc osobne prawo jazdy na autostrady - np. w tamtat niedziele,
    leje deszcz, jade sobie prawym pasem i patrze co sie dzieje na lewym.
    Wyprzedza mnie jedno auto, jakies 140km/h, za nim naprawde KONKRETNA
    chmura wody, ale nie przeszkadza to idiocie jadacemu centralnie na zderzaku.

  • 30. Data: 2014-05-01 10:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Przesadzasz. Jeśli to było omdlenie to pierwszy raz w życiu, ale nie
    > wiem, bo _nie_ _pamiętam_
    > I aby Cię uspokoić już jestem zapisany na badania, bo też chciałbym
    > wiedzieć czy nic mi nie jest.

    Z tego co piszesz - po prostu nadwyrężasz organizm. I tyle.