  • 1. Data: 2014-04-30 17:35:40
    Temat: Czy należy się mandat?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Czy jeśli sprawca kolizji zasłabł za kierownicą, to również należy się
    mu mandat?

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-30 17:57:28
    Temat: Re: Czy należy się mandat?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Czy jeśli sprawca kolizji zasłabł za kierownicą, to również należy się
    > mu mandat?

    Przed, czy po kolizji zasłabł? ;) A na poważnie, ktoś komuś chciał
    wlepić mandat, a nie udzielić pomocy?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2014-04-30 18:23:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.04.2014 17:57, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    k.gda.pl

    > Przed, czy po kolizji zasłabł? ;) A na poważnie, ktoś komuś chciał
    > wlepić mandat, a nie udzielić pomocy?

    Przed.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-30 18:38:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Apr 2014 18:23:49 +0200, anacron napisał(a):

    > Przed.

    A skąd to wiadomo?

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-04-30 18:55:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czy jeśli sprawca kolizji zasłabł za kierownicą, to również należy się
    > mu mandat?
    A temu, który zasnął za kierownicą?
    Niestety mamy takich "obrońców prawa", że wlepią mu 6 pkt i min. 250 zł na
    podstawie art. 86 PORD
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-04-30 19:01:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.04.2014 18:38, Jacek Maciejewski pisze:

    > A skąd to wiadomo?

    Np. stąd, że kierowca dopiero oglądając zapis z dvr uświadamia sobie, że
    nie pamięta ostatnich 10-20s, np. stąd, że nie hamuje, mimo, że ma
    wystarczająco dużo czasu...

    https://www.youtube.com/watch?v=c7-KTdZbMb0

    Mandat przyjąłem, 250 dostałem, ale tak pytam, bo może powinienem
    obejrzeć nagranie przed. Świeżo po zdarzeniu byłem przekonany, że nie
    było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-04-30 19:06:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    >Czy jeśli sprawca kolizji zasłabł za kierownicą, to również należy
    >się
    >mu mandat?

    Nalezy mu sie po pierwsze zatrzymanie PJ do czasu orzeczenia
    lekarskiego.

    J.

  • 8. Data: 2014-04-30 19:08:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    >materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...

    Nie pisz na newsy w czasie jazdy :-P
    I nie jezdzij 500 km codziennie.

    J.

  • 9. Data: 2014-04-30 19:14:22
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-04-30 19:01, anacron pisze:
> [...]
    > było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    > materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...
    Wniosek jest jeden, nie powinieneś siadać za kierownicą, Mandat to
    pikuś. Gdybyś tracił prawko, może uratowałoby to komuś życie w
    przyszłości. Ale na razie to badania lekarskie. I zatrzymanie pj:)

  • 10. Data: 2014-04-30 19:32:33
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    > materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...

    światła czy były czy nie było co to ma za znaczenie przywaliłeś w gościa jak by
    tam jeszcze z kilometr drogi było przed tobą do pokonania a czemu się tak stało
    to już musisz sam dojść dobrze że nie było to np. przejście dla pieszych przed
    jakąś szkołą pełne dzieci wracających z zajęć...

    Pzdr
    Piotrek