    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy należy się mandat?
    Date: Wed, 30 Apr 2014 19:01:20 +0200

    W dniu 30.04.2014 18:38, Jacek Maciejewski pisze:

    > A skąd to wiadomo?

    Np. stąd, że kierowca dopiero oglądając zapis z dvr uświadamia sobie, że
    nie pamięta ostatnich 10-20s, np. stąd, że nie hamuje, mimo, że ma
    wystarczająco dużo czasu...

    https://www.youtube.com/watch?v=c7-KTdZbMb0

    Mandat przyjąłem, 250 dostałem, ale tak pytam, bo może powinienem
    obejrzeć nagranie przed. Świeżo po zdarzeniu byłem przekonany, że nie
    było świateł stopu, że ich nie widziałem (być może przez słońce), ale
    materiał dowodzi zupełnie czegoś innego...

    --
    anacron
    aba/