  • 11. Data: 2009-04-05 23:02:58
    Temat: Re: Czy jest mozliwe dezaktywowanie pralki?
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

    > zewrzec grubym drutem grzalke.
    > niemal kazdy program ja uruchamia, i dodatkowo element zaskoczenia jak
    > wywali bezpieczniki - bezenne.

    Albo zamontować w pralce duży dzwonek, taki jak np. dzwonki w szkołach i
    podłączyć równolegle do styków grzałki. Miłego prania :D

    Doczekamy się czasów, że w każdej pralce będzie immobiliser :)

  • 12. Data: 2009-04-05 23:56:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Apr 2009 01:02:58 +0200, Tomasz Wójtowicz wrote:
    >Doczekamy się czasów, że w każdej pralce będzie immobiliser :)

    Nie - szczelina na monety lub karte kredytowa :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-04-06 09:37:39
    Od: "n" <...@o...rs>

    Uzytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > pralke, tak aby osoba niepowolana nie uzywala jej w czesie mojej

    Zdejmij jakis konektor, odkrec kabel przysrubowany, i zobacz czy zle dziala

  • 14. Data: 2009-04-06 12:41:15
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Raczej nie - stykom programatora nie wyjdzie na zdrowie. Jeśli już, to
    > zrobić zwarcie na kablu zasilajacym albo we wtyczce, oczywiście najpierw
    > ją wyciągnąwszy. I efekt bardziej piorunujacy - gość wtyka wtyczkę a tu mu
    > buch spod łapy :)

    grzalka zwykle jest na ~2KW, bezpiecznik ~10-16A, zalezy od instalacji,
    przekaznik jest zwykle dosc pokazny i wymienny na to (pytanie bylo czy da
    sie to pozniej malym kosztem naprawic).

    chociaz fakt ze warto sprawdzic czy pralka czasem nie ma stykow
    zintegrowanych z programatorem -ale to chyba tylko w starych predomach
    takie oszczednosci byly. predoma zreszta mialem
    wlasnie z taka usterka - chyba ze dwa razy grzalka dostala zwarcia - styki
    przezyly za kazdym razem.

    btw. zwarcie w kablu od zasilania jest chyba faktycznie bardziej
    efektowne ;)
    chociaz oszczedza gwalcicielom praw domowych wyciagania namoczonych, zimnych
    i brudnych ciuchow z pralki i zasuwania tego recznie ;p

  • 15. Data: 2009-04-06 13:59:48
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    odepnij w srodku kabel zasilajacy a pod konektory
    podepnij elektrolit im wiekszy tym lepiej.
    Inna metoda mniej inwazyjna to zewrzec termostat aby pralka gotowala wode .
    pzdr

  • 16. Data: 2009-04-06 15:13:52
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > mozna inaczej niz poprzez wylaczenie przycisku i zasilania wylaczyc
    > pralke, tak aby osoba niepowolana nie uzywala jej w czesie mojej
    > nieobecnosci?

    załóż kłódkę albo plombę na drzwiczki :)

    e.

  • 17. Data: 2009-04-06 16:16:41
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    Weż kilka cm spirali grzejnej chromonikielinowej, włącz to na przewodach
    szeregowo do grzałki, włóż do szklanki, zasyp pociętymi drobniutko lub statymi
    na papierze sciernym kawałkami izolacji od kabli, całość umieść wewnątrz
    pralki gdzies na dole jak jest troche miejsca.

    Efekt będzie taki, że jak ktoś włączy pralke, to poleci z niej kupa dymu;)

  • 18. Data: 2009-04-06 21:17:00
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > wmontuj do środka kontrakton ( w szereg z zasilaniem, albo ze stykiem
    > pokrywy) jak wiesz gdzie przyłożyć magnes - zadziała. Bez magnesu nie
    > ruszy. Dodatkowo nie bedzie widać ze ktoś grzebał

    Kontaktron, przy prądach, jakie tam płyną? Nawet poza grzałką, na
    drzwiczkach, kontaktron nie wytrzyma a jak się sklei, to nici z
    zabezpieczenia.
    Maciek