  • 1. Data: 2009-04-05 14:27:24
    Temat: Czy jest mozliwe dezaktywowanie pralki?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Witam,

    mozna inaczej niz poprzez wylaczenie przycisku i zasilania wylaczyc
    pralke, tak aby osoba niepowolana nie uzywala jej w czesie mojej
    nieobecnosci? Kupilem dla siebie starego Siemensa SIWAMAT 6100, nikt
    nie chcial sie skladac i musialem z wlasnych pieniedzy za niego
    zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

  • 2. Data: 2009-04-05 15:00:18
    Temat: Re: Czy jest mozliwe dezaktywowanie pralki?
    Od: "Michal Lankosz" <m...@t...pl>

> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    Wyposazyc w stacyjke np. taka http://tinyurl.com/clpyac lub od "malucha".
    Tyle ze trzeba wiercic otwór w blasze. Chyba ze znajdzie sie z tylu jakis
    pasujacy. Dodatkowo przed rozkrecaczami zabezpieczyc jakas plomba.

    Michal

  • 3. Data: 2009-04-05 15:39:53
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    maxknowledge wrote:

> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    zewrzec grubym drutem grzalke.
    niemal kazdy program ja uruchamia, i dodatkowo element zaskoczenia jak
    wywali bezpieczniki - bezenne.

    mozna tez tak samo zrobic z silnikiem, ale z racji duzo mniejszej mocy jest
    ryzyko ze przy zwarciu spala sie tez styki programatora (sa projektowane na
    duzo mniejsza moc niz grzalki).

    opcja 2) mniej inwazyjna , ale nie-elektroniczna - wlozyc kawalek gumowej
    podkladki do jednego z wezykow od wody (w srodku pralki najlepiej), albo
    odlaczyc styki od elektrozaworow . bez wody ciezko sie pierze , wiec to tez
    powinno zniechecic.

  • 4. Data: 2009-04-05 16:36:52
    Od: TomaszB <b...@g...pl>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    Przed wyjazdem wrzuć do pralki paczkę żyletek, tylko rozpakuj wcześniej...

  • 5. Data: 2009-04-05 16:48:09
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-04-05 16:27, maxknowledge pisze:
> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.

    Najlepiej tak, żeby próbującym ją potem włączyć nie przyszło do głowy
    wpisać w wyszukiwarce nazwy tej grupy i modelu pralki...

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 6. Data: 2009-04-05 17:44:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2009 17:39:53 +0200, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
    napisał(a):

    > zewrzec grubym drutem grzalke.

    Raczej nie - stykom programatora nie wyjdzie na zdrowie. Jeśli już, to
    zrobić zwarcie na kablu zasilajacym albo we wtyczce, oczywiście najpierw ją
    wyciągnąwszy. I efekt bardziej piorunujacy - gość wtyka wtyczkę a tu mu
    buch spod łapy :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2009-04-05 18:17:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Apr 2009 18:36:52 +0200, TomaszB wrote:
    >Przed wyjazdem wrzuć do pralki paczkę żyletek, tylko rozpakuj wcześniej...

    w imie przyszlych stosunkow sugeruje raczej nowa czerwona koszulke ..

    J.

  • 8. Data: 2009-04-05 18:28:52
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    maxknowledge <m...@g...com> napisał(a):

    Proponuję patent, jaki wykonał w 1975 roku znajomy ślusarz, zabezpieczał tym
    telewizor przed niezbyt chętnymi do nauki dziećmi:
    pudełko ze stalowej blachy, z pokrywą zamykaną na kłódkę - zamykał w nim
    wtyczkę sieciową, kabel wychodził przez wypiłowaną szczelinkę.
    Jakąś kasetkę z kluczykiem pewno kupisz, tylko że Twoi współlokatorzy mają
    chyba ponad dwanaście lat i potrafią dorobić zapasowy kabel lub wpiąć się
    na szpilki, jeśli bolców nie zewrzesz wewnątrz kasetki.
    Wmak

  • 9. Data: 2009-04-05 20:13:41
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    > naprawic;) Lizne moze lakierem przy stykach albo co.
    wmontuj do środka kontrakton ( w szereg z zasilaniem, albo ze stykiem
    pokrywy) jak wiesz gdzie przyłożyć magnes - zadziała. Bez magnesu nie
    ruszy. Dodatkowo nie bedzie widać ze ktoś grzebał

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-04-05 20:53:56
    Od: Konop <k...@g...pl>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > nie chcial sie skladac i musialem z wlasnych pieniedzy za niego
    > zaplacic. Oczywiscie tak abym mogl go po miesiacu uruchomic albo tanio
    ...otwórz, wymontuj coś (pompę, programator, silnik...) i zabierz ze
    sobą ;P...