  • 121. Data: 2011-09-20 18:07:32
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    news:j57uuv.5q8.0@poczta.onet.pl...
    > "John Doe" <j...@u...com> wrote in message

    > Jeśli Ci to dokucza to być może powinieneś zmienić swoje zachowanie.

    Masz rację, będę już grzeczny, będę słuchał przemola i wierzył w
    Stiviego.
    Może jak wytrzymam do końca roku to rodzice podaruja mi ajfona pod
    choinkę, bo mnie na niego nie stać.

  • 122. Data: 2011-09-20 19:11:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Więc jak Ci dwie osoby napisały być przestał pieprzyć
    > te bzdety o rodzicach to tak zrób.

    To nie są bzdety.
    Podrośniesz, wydoroślejesz to być może zrozumiesz.

  • 123. Data: 2011-09-20 19:11:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chciałeś dzwonić to co tu jeszcze robisz ?

    Aż podasz mi numer - masz coś do ukrycia?
    Wstydzisz się swego zachowania?

  • 124. Data: 2011-09-20 20:46:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie są bzdety.
    > Podrośniesz, wydoroślejesz to być może zrozumiesz.

    Weź nie p..l. Na wszystkich grupach, na których udzielasz się, ludzie mają
    Cię za jakiegoś delikatnie mówiąc dziwnego gościa. Nie wchodząc w szczegóły
    też uważam, że z Tobą jest coś nie tak.

  • 125. Data: 2011-09-20 20:48:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Aż podasz mi numer - masz coś do ukrycia?
    > Wstydzisz się swego zachowania?

    Wstydzę się, że z Tobą gadam

  • 126. Data: 2011-09-20 22:00:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Cię za jakiegoś delikatnie mówiąc dziwnego gościa. Nie wchodząc
    > w szczegóły też uważam, że z Tobą jest coś nie tak.

    Bycie "normalnym" w Polsce nie byłoby dla mnie powodem do dumy...
    Pamiętasz krzywą Gaussa inteligencji? Normalni są tylko idioci.
    Wciąż chcesz być normalny? :-))

    Poza tym - chodzi mi tylko o wulgarne i chamskie odzywki
    pod adresem nieznanych Ci przecież, obcych ludzi. To nie
    jest bacówka w lesie ani budka z piwem... trzymaj poziom!

  • 127. Data: 2011-09-20 22:00:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wstydzę się, że z Tobą gadam

    Jednak nie umiesz się powstrzymać...
    Zastanawiałeś się już nad tym? :-)

  • 128. Data: 2011-09-22 16:05:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jednak nie umiesz się powstrzymać...

    Nie wmawiaj mi swoich problemów

    > Zastanawiałeś się już nad tym? :-)

    A Ty się zastanawiałeś ?

  • 129. Data: 2011-09-22 21:40:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wmawiaj mi swoich problemów

    Ja nie wstydzę się że piszę i nadal piszę...
    To Twój problem, nie mój.
    A fakt że odpisałeś na ten post dowodzi że jednak
    nie potrafisz się powstrzymać...

    Ciekawe czy i na ten post odpiszesz...

    > A Ty się zastanawiałeś ?

    Nad czym?

  • 130. Data: 2011-09-23 15:14:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja nie wstydzę się że piszę i nadal piszę...
    > To Twój problem, nie mój.
    > A fakt że odpisałeś na ten post dowodzi że jednak
    > nie potrafisz się powstrzymać...

    Znaczy twierdzisz, że odpowiadam na te wszystkie twoje pierdołkowate wywody,
    które publikujesz ?

    > Ciekawe czy i na ten post odpiszesz...

    > Nad czym?

    Nad tym, że nie umiesz powstrzymać się.