    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy fotograf slubny to ostatni ciec ?
    Date: Fri, 6 Jan 2012 09:48:38 -0800 (PST)

    On Jan 6, 12:19 pm, "Hals" <u...@v...pl> wrote:

    > To chyba zart, ale.......
    > Czy ktos z "fotograf w weselnych" tu na grupie spelnia wymagania z
    > ogloszenia? Chociazby ubioru?

    Uwazam sie za fotografa weselnego, ktory od dawna i jako pierwszy tu
    na grupie propagowal fotografie weselna.
    Nie znam prac fotografow wymienianych przez ogloszeniodawce.
    Pod wzgledem ubioru, spelniam wszystkie kryteria, chociaz najdrozszy
    smoking mam zaledwie za nie cale 900 dolarow.

    > Zapewniam ze garnitur za 400.- pln wsr d takich za 4.000.- mocno rzuca sie w
    > oczy......

    Masz absolutna racje.
    Wielkiej roznicy w jakosci garniturow nie zauwazy takli czlowiek,
    ktory chodzi w tanmich garniturach.
    Naomiast taki, ktory chodzi w drogich garniturach, zauwazy taka
    roznice z latwoscia.

    > Zalezy tez czyj to jest slub - nie kazdy jest zapraszany na imprezy z
    > udzialem polityk w, i zwiazanych z nimi "biznesmen w" itp....

    Ano wlasnie, nie wiadomo czyj to jest slub i to bedzie stanowilo
    najwiekszy problem do zdecydowania sie dla fotografujacego.

    > Zeby "wolny strzelec" m gl sie zalapac na taka impreze, musi sie niezle
    > postarac - tu juz nie wystarczy "napiwek" dla bramkarza za mozliwosc wejscia

    Nie znam obecnej sytuacji w Polsce, i dziwi mnie napiwek dla bramkarza
    za mozliwosc wejscia na fotografowanie slubu.
    To jest wprost nie pojete w moich warunkach, zeby w taki sposob
    wchodzic na fotografowanie slubu.
    Podstawa dla fotografowania jest zawarty wczesniej kontrakt i opisane
    szczegolowo jego warunki.
    Moj przyjaciel Monte Zucker pracowal wlasnie jako wolny strzelec
    fotograf.
    Byl znanym tez jako ceniony fotograf slubny.

    > No ale to temat nie dla "kamerun w".......

    Tylko moge sie domyslac, co moze znaczyc to okreslenie.

    > Lady Pank tez odm wil zagrania supportu na koncercie Madonny :-)
    > Teraz pewnie zagralby za free :-)

    Kazdy ma swoje powody dla ktorych cos robi i za ile.

    > Wiec moze to nie zart?

    Byc moze masz racje, ale dla mnie takie ogloszenie jest dosc dziwne.
    Rzeby zdecydowac sie na fotografowanie za takich warunkach i z
    poniesieniem dodatkowych kosztow, to musialby to b yc jakis wazny
    slub, ktory moglby posluzyc za reklame dla fotografujacego.

    Dzieki za post na priv - chyba nie musze na niego odpowiadac.

    ZD.