  • 1. Data: 2009-12-09 10:01:42
    Temat: Czy do mediasata Cyfry+ można dołączyć N lub Cyfrowy Polsat bez modyfikowania instalacji antenowej?
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    j.w.
    Irek

  • 2. Data: 2009-12-09 10:06:34
    Temat: Re: Co rozumiesz porzez "dołączyc" ?
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    j.w.

  • 3. Data: 2009-12-09 10:11:38
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Cezar pisze:

    > j.w.

    Rozumiem to tak: kupuję N lub Polsat z którymś z dekoderów i podłączam
    Mediasata do tego dekodera (lub odwrotnie) niekupując nowej anteny
    satelitarnej, konwertera, nie przestawiam anteny itp., i mogę oglądać c+
    z N lub CP.
    Irek

  • 4. Data: 2009-12-09 10:40:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    irek pisze:
    > j.w.
    > Irek

    mozna

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-12-09 10:58:18
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    irek pisze:

> [...]
    > Mediasata do tego dekodera (lub odwrotnie) niekupując nowej anteny
    > satelitarnej, konwertera, nie przestawiam anteny itp., i mogę oglądać c+

    możesz podłączyć do mediasata korzystając z przelotki.
    pamietaj jednak, że możesz korzystać w danym momencie
    tylko z jednego dekodera, poza tym dekoder n musisz mywłączać
    na kanale np.13, gdyż nie odłącza zasilania konwertera
    na czuwaniu

  • 6. Data: 2009-12-09 11:14:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mediasata do tego dekodera (lub odwrotnie) niekupując nowej anteny
    > satelitarnej, konwertera, nie przestawiam anteny itp., i mogę oglądać c+ z

    Na pewno chciałeś napisać lub?
    No to się nie da, przynajmniej nie we wszystkich przypadkach.
    Ale jak dasz ALBO zamiast LUB to już jak najbardziej się da (zazwyczaj, może
    zdarzyć się tuner który nie ma przelotki, albo ma ją nieaktywną).

  • 7. Data: 2009-12-09 12:59:05
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > tylko z jednego dekodera, poza tym dekoder n musisz mywłączać
    > na kanale np.13, gdyż nie odłącza zasilania konwertera

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem, dekoder N musi być wyłączony
    na jakimś konkretnym kanale (np 13 jak podałeś) czy tylko wyłączony?

    Rozszerzę moje pytanie: w lutym kończy mi się umowa z C+ i będę zmieniał
    dekoder na PVR HD, a ma on tylko 2 wejścia LNB, a nie ma wyjścia.
    Dekodery polsatu cyfrowego HD i PVR HD też mają tylko wejścia - jedno
    lub 2, co do N to nie udało mi się na ich stronie internetowej znaleźć
    informacji na ten temat. Czy ten problem da się obejść?

    Irek

  • 8. Data: 2009-12-09 13:08:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pawell32 pisze:

    > Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem, dekoder N musi być wyłączony na
    > jakimś konkretnym kanale (np 13 jak podałeś)

    Tak, na konkretnym kanale.
    Albo odłączony z prądu.

> [...]
    > N to nie udało mi się na ich stronie internetowej znaleźć informacji na
    > ten temat. Czy ten problem da się obejść?

    Tak, splitterem.
    Ale problem z wyłączaniem pozostaje ten sam.

  • 9. Data: 2009-12-09 14:37:13
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Ale jak dasz ALBO zamiast LUB to już jak najbardziej się da (zazwyczaj,
    > może zdarzyć się tuner który nie ma przelotki, albo ma ją nieaktywną).

    Kolego Cavallino,
    czasem pomagasz, a czasem jesteś upierdliwy jak stara teściowa.

    "Słownik języka polskiego" wyd PWN 1988 rok:
    str. 10
    ALBO: spójnik łączący zdania lub ich człony i wyrażający możliwą
    wymienność albo wzajemne wyłączanie się zdań równorzędnych lub części zdania
    str. 307
    LUB: spójnik łączący zdania lub ich człony i wyrażający możliwą
    wymienność albo wzajemne wyłączanie się zdań równorzędnych albo części
    zdania.
    Jeśli dostrzegasz różnicę między ALBO lub LUB to proszę uświadom mnie w
    niej.
    Irek

  • 10. Data: 2009-12-09 15:07:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Kolego Cavallino,
    > czasem pomagasz, a czasem jesteś upierdliwy jak stara teściowa.

    Grzeczniej może, zwłaszcza że nie masz racji i chcesz się czegoś
    dowiedzieć.....

    > "Słownik języka polskiego" wyd PWN 1988 rok:

    Widać znajomość języka nie wystarczy do poprawnego rozumowania, trzeba
    jeszcze trochę logiki liznąć.

    > Jeśli dostrzegasz różnicę między ALBO lub LUB to proszę uświadom mnie w
    > niej.

    LUB w Twojej wypowiedzi dopuszcza sytuację , w której mogą pracować również
    dwa tunery równocześnie. A tak się nie uda w większości przypadków.
    ALBO wyklucza taką możliwość, więc nie ma problemów aby sobie działały
    niezależnie, poza odpowiednim wyłączaniem.