  • 1. Data: 2009-12-08 09:40:34
    Temat: dvb-t srem - jak to leci teraz?
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    sa juz jakies mapki po zmianie mocy na dvb-t srem?

    A cos slychac moze o Mikstacie w tej dziedzinie? Montuja tam jakies
    nowe anteny, nadajniki?

    No i oczywiscie Sleza tez by mnie interesowala, co tam sie dzieje?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-08 10:34:25
    Temat: Re: dvb-t srem - jak to leci teraz?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > nowe anteny, nadajniki?
    >
    > No i oczywiscie Sleza tez by mnie interesowala, co tam sie dzieje?

    nie tylko Ciebie, mnie też.
    ale nie mam wiadomości na ten temat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-12-08 11:20:02
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    Oficjalnych nie ma.
    Są moja amatorskie nieuwzględniające interferencji ;p
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/BH4m48YTcmaHQJsa
    A8S9Sw?feat=directlink
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/UY4iVH5_gihb-9YC
    ghASYA?feat=directlink