  • 1. Data: 2009-12-09 10:02:34
    Temat: Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z Raszyna?
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2009-12-09 11:48:42
    Temat: Tak
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

  • 3. Data: 2009-12-09 12:01:14
    Temat: Re: Tak
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

  • 4. Data: 2009-12-09 12:27:56
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

  • 5. Data: 2009-12-09 12:39:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

  • 6. Data: 2009-12-09 13:08:58
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    >> news:4b1f9191$1@news.home.net.pl...
    >>> zorka pisze:
    >>>> j.w.
    >>>>
    >>>> zor
    >>> cos Ci się nie pomyliło?
    >>
    >> nie
    >>
    > to co to ma być?
    > rozwiniesz temat?

    rozpocząłem ten wątek gdy przeczytałem, że DVB-T z Raszyna odbierają
    ludzie w Radomiu (odległość niemal ta sama co do Siedlec). Zadałem
    pytanie czy to ktoś w Siedlcach odbiera, a zorka odpowiedział, że tak i
    to mi wystarczy. Spróbuję zainstalować antenę kierunkową i może mój tv
    coś odbierze. Nadajnik w Chotyczach ma zaplanowany start w 2011, trochę
    musiałbym się naczekać.

    Irek

  • 7. Data: 2009-12-09 13:14:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    To nie forum!
    Nie pisz treści pytania w temacie.

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2009-12-09 14:27:59
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > To nie forum!
    > Nie pisz treści pytania w temacie.

    OK, jeśli Ci to w czymś przeszkadza.

    Tylko:
    jeśli w temacie napisałbym "DVB-T z Raszyna" do inni spoza Siedlec, a w
    zasięgu Raszyna szukaliby tu czegoś co mogłoby ich zainteresować i
    marnowaliby czas na czytanie wątku który ich nie obchodzi, a pomóc mi
    też by nie mogli;
    jeślibym napisał "czy ktoś w Siedlcach odbiera" to wszyscy by zaglądali
    do treści by stwierdzić co odbiera? program telewizyjny? pranie z pralni?

    Rozumiem, że w Twoim mniemaniu forum będzie czytelniejsze jeśli wątki w
    których będę miał krótkie pytania będę tytułował "mam pytanie", a w
    treści napiszę "Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z
    Raszyna?". Lub może tak: "mam pytanie dotyczące Siedlec, DVB-T, Raszyna
    i dobioru", a w treści "Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z
    Raszyna?". Jeśli tak jest lepiej?

    Ale OK, jeśli komuś to przeszkadza to się dostosuję.

    Irek

  • 9. Data: 2009-12-09 14:39:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK, jeśli Ci to w czymś przeszkadza.

    Każdemu przeszkadz i kardynalnie narusza zasady.
    Zrobiłeś taki bałagan na grupie, że wiele osób do tej chwili nie wie o co
    biega.

> [...]
    > których będę miał krótkie pytania będę tytułował "mam pytanie", a w treści
    > napiszę "Czy ktoś w Siedlcach lub okolicy odbiera DVB-T z Raszyna?".

    Nie, wystarczy "dvb-t w Siedlcach".

  • 10. Data: 2009-12-09 18:23:17
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Każdemu przeszkadz i kardynalnie narusza zasady.
    > Zrobiłeś taki bałagan na grupie, że wiele osób do tej chwili nie wie o

    Jak napisałem wyżej uwagę przyjmuję i będę się starał dostosować, choć z
    oporami mi to przyjdzie, ale skoro przeszkadza to OK.
    Irek