    From: irek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Co rozumiesz porzez "dołączyc" ?
    Date: Wed, 09 Dec 2009 13:59:05 +0100

    pawell32 pisze:

    > możesz podłączyć do mediasata korzystając z przelotki.
    > pamietaj jednak, że możesz korzystać w danym momencie
    > tylko z jednego dekodera, poza tym dekoder n musisz mywłączać
    > na kanale np.13, gdyż nie odłącza zasilania konwertera
    > na czuwaniu

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem, dekoder N musi być wyłączony
    na jakimś konkretnym kanale (np 13 jak podałeś) czy tylko wyłączony?

    Rozszerzę moje pytanie: w lutym kończy mi się umowa z C+ i będę zmieniał
    dekoder na PVR HD, a ma on tylko 2 wejścia LNB, a nie ma wyjścia.
    Dekodery polsatu cyfrowego HD i PVR HD też mają tylko wejścia - jedno
    lub 2, co do N to nie udało mi się na ich stronie internetowej znaleźć
    informacji na ten temat. Czy ten problem da się obejść?

    Irek