  • 1. Data: 2011-04-10 11:29:54
    Temat: Czy Play cos porobil z pakietami internetowymi?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Mam Fresha "Darmowe rozmowy i SMS w Play".
    Do tej pory kupowalem pakiety internetowe 500MB za bodaj 15 zl, do
    wykorzystania tylko w zasiegu Play.
    Dzis wchodze do zarzadzania kontem i sa tam nastepujace opcje:

    Pakiet Internet 500MB 15.00 PLN
    Pakiet Internet 25MB 3.00 PLN
    Pakiet Internet 200MB 9.00 PLN
    Pakiet Internet 1GB 25.00 PLN
    Pakiet Internet 100MB 7.00 PLN

    i opis "Korzystaj z Internetu gdziekolwiek jesteś!".
    Nastapilo zintegrowanie pakietow sieciowych i roamingowych z Plusa?
    Nigdzie nie trafilem na takie info.

  • 2. Data: 2011-04-10 11:31:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-10 13:29, neoniusz pisze:
    > i opis "Korzystaj z Internetu gdziekolwiek jesteś!".
    > Nastapilo zintegrowanie pakietow sieciowych i roamingowych z Plusa?
    > Nigdzie nie trafilem na takie info.

    No tak, ominelo mnie to:

    http://www.blogplay.eu/2011/03/29/play-fresh-all-inc
    lusive-nowe-pakiety/

  • 3. Data: 2011-04-10 12:12:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > i opis "Korzystaj z Internetu gdziekolwiek jesteś!".
    > Nastapilo zintegrowanie pakietow sieciowych i roamingowych z Plusa?

    Tak, nastapilo.
    Podejrzewam, ze nowe pakiety nie przedluzaja starych pakietow Play Online
    (ale moze sie myle), natomiast przedluzaja dotychczasowe pakiety internetowe
    dostepne z Playa i Plusa

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-04-10 12:57:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-10 14:12, SDD pisze:

> [...]
    > (ale moze sie myle), natomiast przedluzaja dotychczasowe pakiety internetowe

    Mialem jeszcze 40MB starego pakietu i kupilem teraz nowy.
    Resztka starego jest jako:
    "Promocyjne MB w strefie taniego Internetu" do 27.04.2011
    A nowy jako:
    "Promocyjne MB" do 10.05.2011
    Ciekawe w jakiej kolejnosci beda schodzic :)

  • 5. Data: 2011-04-10 14:54:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ciekawe w jakiej kolejnosci beda schodzic :)

    Jesli bedziesz korzystal z sieci Play, to na 99,99% bedzie schodzic ze
    starego..
    Jesli z PLUSa to wiadomo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-04-10 15:00:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-10 16:54, SDD pisze:

    > Jesli bedziesz korzystal z sieci Play, to na 99,99% bedzie schodzic ze
    > starego..
    > Jesli z PLUSa to wiadomo.

    Wlasnie jest maly problem, bo wylaczylem 3h temu blokade na internet
    poza tania strefa, a dalej telefon nie wykrywa mi internetu w roamingu
    Plusa...

  • 7. Data: 2011-04-10 15:45:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "neoniusz" napisał:

    > Wlasnie jest maly problem, bo wylaczylem 3h temu blokade na internet poza
    > tania strefa, a dalej telefon nie wykrywa mi internetu w roamingu Plusa...

    Sprawdź po północy.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-04-10 21:56:35
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Sprawdź po północy.

    Podzielcie się tą informacją jak schodzą pakiety!

    Mamy już:
    # Tani Internet w Play Fresh
    # Pakiety Play Online w telefonie
    # Internet w Telefonie
    # Pakiety Internet (ten najnowszy)

    i właśnie w regulaminie tego najnowszego nie ma ani słowa o tym, jak
    schodzą pakiety.

    Mam hipotezę - będą schodziły w ostatniej kolejności. Przemawia za tym,
    że są "na liczniku" *108#, czyli jak ,,Tani Internet w Play Fresh". Ale
    może się mylę?
    --
    Grzexs