  • 1. Data: 2011-04-08 12:01:45
    Temat: Skype na Android to można uzyć bez wifi?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy jest jakas wersja Skype dla Androida co to nie wymaga
    wifi do nawiązania rozmowy telefonicznej i poradzi sobie wyłącznie
    na 3G? Testowaliśmy w USA na dwu telefonach z Androidem,
    jeden u Sprinta, drugi w T-Mobile i w obu pisze, że musi być wifi.

    Nawiasem mówiąc, wersja Skype dla iPhone potrzebuje wifi
    tylko do video - audio można bez wifi używać z powodzeniem...

  • 2. Data: 2011-04-08 13:27:52
    Temat: Re: Skype na Android to można uzyć bez wifi?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Na Tmo UK "dziala" ale pogadac sie przez to raczej nie da. Podejrzewam, ze
    celowo taki shaping, torrenty i www ciagna ok 3Mbps wiec to nie wina
    zasiegu.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-04-08 15:35:51
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-08 14:01, Pszemol pisze:
> [...]
    > na 3G? Testowaliśmy w USA na dwu telefonach z Androidem,
    > jeden u Sprinta, drugi w T-Mobile i w obu pisze, że musi być wifi.

    Telefony brandowane czyli sprzedawane przez operatora? To już sam sobie
    odpowiedz...
    W polskich sieciach działa.

  • 4. Data: 2011-04-10 21:35:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Telefony brandowane czyli sprzedawane przez operatora?
    > To już sam sobie odpowiedz...

    Wolałbym jednak abyś Ty mi odpowiedział, bo nie bardzo rozumiem...
    Sugerujesz może, że iPhone jest "niebrandowany"? Bo na iPhone
    w AT&T Skype działa wyśmienicie jeśli chodzi o głos na 3G, bez potzeby
    wifi. NA 3G nie dziala video, do tego trzeba już wifi, ale z audio - brak
    problemów.

    > W polskich sieciach działa.

    Zastanawiam sie własnie skąd więc te gadki o tym frajerstwie z AT&T
    i iPhone - ja nie mam problemów mając iPhone a kolega z Androidem
    na Sprincie i koleżanka z Androidem na T-Mobile niby frajerami nie
    są bo na iPhone nie dali się "złapać" a Skype u nich nie działa... więc jak?
    :)