  • 1. Data: 2011-04-08 12:05:58
    Temat: Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Po porażce Skype na telefonach z Androidem, patrz wątek poprzedni,
    chciałbym wytestować Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
    do dyspozycji ale nie mogę znaleźć Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

  • 2. Data: 2011-04-08 14:50:45
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-04-08 14:05, Pszemol pisze:
    > Po porażce Skype na telefonach z Androidem, patrz wątek poprzedni,
    > chciałbym wytestować Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
    > do dyspozycji ale nie mogę znaleźć Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

    Poszukaj na google, można znaleźć. Na stronie skype chbya też z tego co
    pamiętam.

  • 3. Data: 2011-04-08 15:36:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-08 16:50, Nex@pl pisze:

    > Poszukaj na google, można znaleźć. Na stronie skype chbya też z tego co
    > pamiętam.

    Skype został oficjalnie wycofany z platformy M$

  • 4. Data: 2011-04-08 16:29:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 17:36:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Skype został oficjalnie wycofany z platformy M$

    co nie znaczy, że nie zadziała jak masz plik instalacyjny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 5. Data: 2011-04-08 16:47:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-08 18:29, Waldek Godel pisze:

    > co nie znaczy, że nie zadziała jak masz plik instalacyjny

    jak masz :-)

  • 6. Data: 2011-04-08 17:15:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 18:47:59 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > jak masz :-)

    a co mam nie mieć :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2011-04-08 17:35:20
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-04-08 17:36, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Skype został oficjalnie wycofany z platformy M$

    http://news.softpedia.com/news/Skype-Is-Now-Windows-
    Mobile-6-1-Compatible-91315.shtml

    Żebym nie był gołosłowny

  • 8. Data: 2011-04-08 17:35:30
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jest atm link do porbrania.

  • 9. Data: 2011-04-08 20:08:16
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Testowałem kilka różnych instalek, te starsze i żadna się nie łączyła z
    serwerem. Za każdym razem pojawia mi się logo Skypa i wyszukiwanie, ale nic
    z tego bo jest komunikat: Nie można się połączyć z siecią Skype, Sprawdź
    połączenie z siecią.
    Wifi na pewno działa bo przeglądarka chodzi bez problemów. Nie wiem co jest
    grane.
    Telefon: Omnia II.
    Daj znać jak Ci się uda którąś instalkę odpalić.

  • 10. Data: 2011-04-08 22:12:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-08 19:35, Nex@pl pisze:

    > http://news.softpedia.com/news/Skype-Is-Now-Windows-
    Mobile-6-1-Compatible-91315.shtml

    > Żebym nie był gołosłowny
    Ja też
    https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can-
    t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones