    From: "Adameck" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Czy Panasoniki dobrze oddaja kolory ?
    Date: Mon, 2 Feb 2009 17:24:16 +0100

    Ogladalem testy LX3 oraz G1 na Dpreview miedzy innymi i tak przegladalem
    testowe fotki i momentami zaczela mnie reka swierzbic aby je troche
    podrasowac (szczegolnie przy zdjeciach twarzy oraz trawy). Moze sie myle,
    ale kiedy odejmowalem kilka procent nascycenia niebieskiego kanalu zdjecia
    wydawaly mi sie bardziej naturalne - bo standardowo trawa jakas taka
    nienaturalnie niebieskawa a skora ludzka zbyt rozowa. Po wspomnianaj
    operacji zdjecia ocieplone jakos tak przyjemniej sie oglada. Czy to jest
    jakas przypadlosc Panasonikow, czy to jest norma albo ich wada ? Mam
    Olympusa i w zasadzie zawsze jego AWB trafia w moj gust...

    Adameck