  • 21. Data: 2011-05-19 22:02:41
    Temat: Re: Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-14 21:24, Tomasz Pyra pisze:

    > Czujnik deszczu mnie denerwuje - wolę sam. Wszystkie które widziałem
    > wycierały szybę dużo za późno i za rzadko.

    W BMW mi jeszcze nigdy nie wystąpiła taka sytuacja, żeby czujnik deszczu
    źle funkcjonował.

  • 22. Data: 2011-05-20 17:55:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-19, BrunoJ <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Podgrzewane fotele to stanowczo bajer, wprawdzie temat zawozenia dzieci do
    > szkoly zimnym autem jest konkretnym problemem, ale tutaj bardziej sprawdza sie
    > przykrycie na noc kocem fotelikow czy siedzen, wtedy po zdjeciu koca nie sa
    > takie lodowate.

    Jeździłeś regularnie zimą samochodem ze skórzanymi fotelami i
    podgrzewaniem siedzeń?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 23. Data: 2011-05-23 15:00:52
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > Jeździłeś regularnie zimą samochodem ze skórzanymi fotelami i
    > podgrzewaniem siedzeń?
    A woziles kiedys dzieci do przedszkola i szkoly?
    Rozumiem ze masz dla nich skorzane podrzewane foteliki?

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg

  • 24. Data: 2011-05-23 18:44:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-23, BrunoJ <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > A woziles kiedys dzieci do przedszkola i szkoly?
    > Rozumiem ze masz dla nich skorzane podrzewane foteliki?

    W życiu bym nie wpadł na pomysł kupienia dzieciom skórzanych fotelików.
    A skóra w zimie po prostu jest zimniejsza od obić materiałowych.

  • 25. Data: 2011-05-23 21:37:15
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > W życiu bym nie wpadł na pomysł kupienia dzieciom skórzanych fotelików.
    > A skóra w zimie po prostu jest zimniejsza od obić materiałowych.
    To oczywista oczywistosc. Wiec teraz jeszcze raz oryginalne pytanie - czy
    warto kupic grzane fotele z przodu (juz wiemy ze grzanie ma sens raczej ze
    skorzanymi wiec rowniez skorzane) do auta ktore bedzie jezdzilo po miescie i
    wozilo dzieci do przedszkola i szkoly. Moja odpowiedz to w dalszym ciagu -
    zbedny bajer. Lepiej miec niz nie miec, ale specjalnie doplacac w tym
    przypadku nie warto, ani celowo szukac takiej sztuki. Warto conajwyzej wziac
    pod uwage ze skorzane fotele czesto oznaczaja duzo fajniejsza regulacje tychze
    (elektryka, pamiec), niekonieczne dostepna ze 'zwyklymi'.

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg

  • 26. Data: 2011-05-24 00:29:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-23, BrunoJ <b...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > wozilo dzieci do przedszkola i szkoly. Moja odpowiedz to w dalszym ciagu -

    Moje doświadczenia mówią: przy skórzanej tapicerce kupować. Przez całą
    zimę codziennie mruczę pod nosem różne brzydkie rzeczy nt. pomysłu
    skórzanej tapicerki - aż mi się fotel nie podgrzeje.

    A tu to się zgadzam.

  • 27. Data: 2011-05-24 14:23:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Można żyć bez tego, mogą Ci kiedyś tyłek uratować. Czy warto? Nikt Ci
    > nie wyceniu Twojego bezpieczeństwa.

    > Zdecydowanie, przy skórzanej tapicerce bądź dieslu obowiązkowo.

    Podgrzewa co nieco co nie jest zdrowe dla tego co nieco (jajka są na wierzchu
    nie po to by było czułe miejsce, tylko dlatego, że potrzebują niższej
    temparatury). Jak ma coś dać z sensem, to niech grzeje zanim się siądzie a nie
    dopiero jak np. włączy zapłon.

    > Mi i kumplom z pokoju nie.

    Jeśli dostarcza automatyczną regulację tempa wycierania i ma ustawialną (przez
    kierowcę a nie z podłączonego komputera) to warto,

    pzdr
    \SK

  • 28. Data: 2011-05-24 15:18:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-24, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Podgrzewa co nieco co nie jest zdrowe dla tego co nieco (jajka są na wierzchu
    > nie po to by było czułe miejsce, tylko dlatego, że potrzebują niższej
    > temparatury).

    Niższej, ale bez mrożenia :) Ja wyłączam jak się robi znośnie.

    > Jak ma coś dać z sensem, to niech grzeje zanim się siądzie a nie
    > dopiero jak np. włączy zapłon.

    Zdalnie sterowane ogrzewanie postojowe będzie jeszcze lepsze :-P