  • 101. Data: 2016-01-18 19:38:46
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No wiesz, m.in. dlatego, ze zaden rodzimy producent sie nie ostal,
    > to teraz nie ma komu projektowac polskiego smarttv :-(

    Smarttv teraz może projektować każdy. Ja też mogę.

    --
    Jarek

  • 102. Data: 2016-01-18 19:56:00
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 18 Jan 2016 10:08:01 +0100, J.F. napisał/a:
    [ciach]
    > Widac Chinczycy nie potrafia takiego sprzetu zrobic :-)
    >
    > Widac dobry produkt
    > http://www.radmor.com.pl/pol/Aktualnosci/Kolejna-dos
    tawa-polskich-
    radiostacji-poza-Europe

    > J.

    Ja tego nie widzę w kategoriach umie - nie umie. A raczej ufa nie ufa.

    Bo(o)t manager

  • 103. Data: 2016-01-18 20:00:55
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > Smarttv teraz może projektować każdy. Ja też mogę.

    Własnie sprowadziłem z Hongkongu ponoć dobry odtwarzacz/box pt. MX III.
    Dobry Boże co za gówno.
    Jak jest dźwięk to niema obrazu labo skacze. jak jest obraz to nie ma
    dźwieku.
    Jak odtwarza jedno avi to nie odtwarza drugiego avi albo mkv.
    Mój telewizor Panasonic odtwarza wszystko jak leci.
    Tego boxa miałem podczepić pod Sony, który w zasadzie NICZEGO nie
    odtwarza, bo taka ma politykę.
    Czy ktoś zna jakiegoś boxa, który nie jest na Androidzie i odtwarza
    wszystkie formaty ?

  • 104. Data: 2016-01-18 20:14:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" napisał w wiadomości grup
    ke.org...
    tawa-polskich-radiostacji-poza-Europe

    >Ja tego nie widzę w kategoriach umie - nie umie. A raczej ufa nie
    >ufa.

    Ale tu nie ma co ufac, tylko okreslic program badan i badac.

    No chyba, ze o inne zaufanie chodzi - ze np te radiostacje nie moga
    byc wylaczone jednym guzikiem z centrali ...

    J.

  • 105. Data: 2016-01-18 20:19:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-01-18 o 18:37, J.F. pisze:
    [...]

    >Toyoty to w latach sześćdziesiątych w Polsce były może ze dwie, ale u
    >"prywaciarzy" było mnóstwo japońskich pierdółek, pudełeczek,
    >zapalniczek, czy też właśnie właśnie tabakierek. Low tech śmieciowej
    >jakości.

    Zapalniczke w domu jedna kojarze ... hm, moze i byla japonska.
    IMO - dosc przyzwoita, ale dom byl niepalacy :-)

    J.

  • 106. Data: 2016-01-18 20:23:53
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 16:59, J.F. pisze:

    > Hm, przenosne magnetofony byly, chocby te "nasze" MK125, czy chocby Nagra.

    MK125 był raczej słabym produktem konsumenckim, a Nagra profesjonalnym
    magnetofonem reporterskim robionym na zachodzie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 107. Data: 2016-01-18 21:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    >MK125 był raczej słabym produktem konsumenckim,

    w sensie jakosci dzwieku ? No owszem, slabym, ale to jednak starszy
    produkt.

    >a Nagra profesjonalnym magnetofonem reporterskim robionym na
    >zachodzie.

    Oczywiscie, tym niemniej na swiecie coraz mniejszy magnetofon nie
    powinien budzic zdziwienia.

    J.

  • 108. Data: 2016-01-18 22:33:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > w sensie jakosci dzwieku ? No owszem, slabym, ale to jednak
    > starszy produkt.

    > Oczywiscie, tym niemniej na swiecie coraz mniejszy magnetofon
    > nie powinien budzic zdziwienia.

    Pierwszy magntowon kasetowy (początek lat szcześćdziesiątych)
    był *mniejszy* od MK125. Nie budziło niczyjego zdziwienia, że
    z czasem magnetofony kasetowe stają sie coraz większe, aż do
    osiągnięcia rozmiarów 19-calowej skrzynki rackowej.

    --
    Jarek

  • 109. Data: 2016-01-18 22:34:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 16.01.2016 o 13:18, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Dorzucę, że w tamtych czasach Japonia pełniła funkcję podobną, jak dziś
    > Chiny. Można było kupić japońskie podróbki,

    Podróbki czego?

    > funkcjonowało powiedzenie
    > "japońska lipa".

    Nie spotkałem się.
    Natomiast chińskie to były wtedy ołówki i zabawki.

    --
    Mirek.

  • 110. Data: 2016-01-18 22:38:04
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > No coz - historia zatoczyla kolo i telewizory znow sie u nas produkuje.
    > Tzn skreca z koreanskich podzespolow.

    Pamiętam dobrze arcydzieła polskiej myśli technicznej. Dlatego wolę te
    skręcane.

    > A i dziedzinie elektroniki video mamy sporo specjalistow, i kto wie czy
    > nie projektujemy :-)

    8051 na sterydach. :-)

    Pozdrawiam, Piotr