  • 1. Data: 2009-11-05 21:40:50
    Temat: Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com>

    Halleluja!

    W koncu (2.5 Tygodnia) doczekalem sie przedstawiciela od (C)harleja
    ktory specjalnie sie w mojej sprawie zjawil.

    Zaczelismy od ogladania motonga... lakier odpryskuje z: lagow, mostka
    laczacego lagi, wachacza z tylu. Do tego dochodza rdzewiejace przewody
    hamulcowe i nierdzewne sruby...
    Diagnoza: uszkodzenia ,,atmosferyczne" nie podlegajace gwarancji.
    Podobno nie dbalem o motonga nie myjac go ,,po kazdej
    jezdzie" (powaznie, tak mi powiedzieli!) - takie szkody wystepuja ,,jak
    sie cala zime jezdzi i przynajmniej 3 miesiace nie myje motoru".
    Fajnie.

    Ja caly czas sie trzymalem wersji, ze mi to rybka czy jezdzilem po
    sniegu, solance czy cokolwiek. Pojazd musi spelniac jakies minimalne
    wymagania. O Motor caly czas dbalem wiec nie moze to byc od jakichs
    soli - zreszta co tu duzo pisac, w rocznym pojezdzie nie ma prawa cos
    takiego wystapic.

    Potem bylo smiesznie... facet probowal wmowic mi rzeczy takie jak:
    1. ,,Kupujac Harleja powinienem wiedziec, ze tym sie jezdzi tylko jak
    jest ladna pogoda" - ja na to: ,,Kupilem motor aby nim jezdzic a nie
    sie przed sasiadami chwalic i tylko z garazu wyjezdzac"
    2. ,,W Ameryce sa inne standardy jakosci i nie moge tego do naszych
    standardow porownywac" - ja na to: ,,Ze my w europie zyjemy i wiecej
    oczekujemy. Tymbardziej ze zaplacilem prawie 2x tyle co Amerykanin by
    zaplacil"
    3. "Motor trzeba czesto myc bo warunki atmosferyczne sie pogarszaja
    (kwasne deszcze itp)" - ja na to: "czyli wynika z tego, ze Harry nie
    nadaza za zmianami jakie w swiecie nastepuja i sprzedaje nam rzeczy
    ktore w naszych warunkach nie mozna uzywac"
    4. "Po kazdej jezdzie, zwlaszcza w deszczu powinienem myc motor" -
    polka mi opadla

    Ostatecznie chcial mi cos pokazac na nowym V-Rodzie ktoremu sie
    dokladniej przyjrzelismy i... znalazlem odprysk na mostku laczacego lagi
    oraz na kostce do ktorej sa podlaczone przewody hamulcowe - tez
    poobijane do metalu (nieumiejetne operowanie narzedziami?!?). No I
    mowie, ze skoro odpryski / obicia lakieru juz w nowym motongu sa, to
    sie nie ma co dziwic ze i moj zaczal rdzewiec...

    Koniec koncow postanowil ze wymienia mi wszystko w ramach gwarancji!!!

    Mimo to czuje jednak niesmak do HD iz musialem udawadniac swoja racje,
    niska jakoscia wykonania ich motorow i w ogole sam fakt ze tak fajny
    motor tyle problemow sprawiac moze (bo w sumie to juz byl z 10 razy w
    warsztacie na rozne naprawy!).
    Swojego VRSCDXa nie sprzedam gdyz wciaz mi sie bardzo podoba ale z
    cala pewnoscia juz nigdy nie kupie HDka.

    A tak na boku... o to klocilem sie z mechanikami z serwisu HD:
    Chcialem sobie LEDy z tylu zamontowac. Okej. Chcieli mi zainstalowac
    za 600 zl Equalizer ktory symuluje zarowki I jest absolutnie
    niezbedny. Powiedzialem ze nie po to chce ledy aby zamieniac
    zaoszczedzona energie na cieplo. Zrezygnowalem. Ale ze wciaz chcialem
    miec te LEDy z tylu, przeszukalem Net-a i... sie okazuje ze od roku
    2002, w modelach co maja alarm, nie trzeba stosowac sztucznego
    obciazenia!!! Wystarczy wprowadzic kompa (wylaczyc akumulator, wlaczyc
    akumulator, przelaczyc na Ignition i obydwa kierunkowskazy nacisnac
    (przyciski)). Wtedy sie wprowadza kompa w tryb gdzie sobie mierzy prad
    pobierany przez kierunki i je jako standart zapamietuje. Dzieki temu
    mam kierunki na LEDach bez jakichs zbednych dodatkow.
    To tak by the way jak by ktos chcial przerabiac I by mu kity wciskali
    ze taki modol trzeba zainstalowac.

    Pozdrawiam,
    HDMAG
    www.ContactSign.com

  • 2. Data: 2009-11-06 20:13:32
    Temat: Re: Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    czesc
    napisz w którym salonie kupiłeś motocykl

    pozdrawiam
    mysiar

    --
    mysiar

  • 3. Data: 2009-11-06 20:23:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    O: Bo zaburza z naturalny porządek czytania tekstu.
    P: Dlaczego pisanie nad cytatem jest denerwujące?
    O: Pisanie nad cytatem.
    P: Co jest najbardziej denerwującą rzeczą na grupach dyskusyjnych?

    --
    Glub

  • 4. Data: 2009-11-06 20:46:51
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    > Mimo to czuje jednak niesmak do HD

    stawiam, że Twoje moto miało jakiś problem transportowy, sól morska robi
    swoje. Na twoim miejscu załatwił bym sprawę krótko, czyli rzeczoznawca
    itd. Wbrew obiegowym opiniom hadziaki są porządnie i solidnie zrobione,
    wiem, bo mam 2 kilkuletnie. Natomiast olej kogokolwiek od HD w PL,
    jakbyś zobaczył w jakim stanie odebrałem nowego sporta z liberatora, to
    byś się popłakał, tylko nie wiem czy ze śmiechu czy żalu, cięknące
    przewody hamulcowe, linki gazu tak poprzeplatane, że można się było
    wygrzmocić itd, moto są przywożone na paletach i u dilera składane do
    kupy. Mógłbym ksiązkę napisać o tych upadłych dilerach,
    hogowcach-laweciarzach.........

  • 5. Data: 2009-11-07 07:41:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Sil"
    Wbrew obiegowym opiniom hadziaki są porządnie i solidnie zrobione,
    > wiem, bo mam 2 kilkuletnie.

    *** odebrałem nowego sporta z liberatora, to...., cięknące
    > przewody hamulcowe, linki gazu tak poprzeplatane, że można się było
    > wygrzmocić itd,

    *** Mógłbym ksiązkę napisać o tych upadłych dilerach,
    hogowcach-laweciarzach.........

    W zasadzie nie trzeba - wystarcza cytaty z tej grupy.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 6. Data: 2009-11-07 09:03:20
    Od: neuro <n...@g...com>

    Harlijowcom dedykuję ostatni odcinek South Park (http://
    www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
    W ramach podbicia humoru ;)

    pozdr,
    p.

  • 7. Data: 2009-11-07 13:16:00
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "neuro" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqm.googlegroups.com...

    > Harlijowcom dedykuję ostatni odcinek South Park (http://
    > www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
    > W ramach podbicia humoru ;)

    A mialem sie pytac, czy kto ogladal;)

    --
    pozdrawiam:
    Ivam

  • 8. Data: 2009-11-07 19:47:00
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    kwestia przyzwyczajenia :)

  • 9. Data: 2009-11-07 20:21:54
    Od: Arni <a...@N...spam>

    mysiar pisze:
    > kwestia przyzwyczajenia :)

    kolejna ofiara microsoftu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2009-11-07 20:24:48
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-11-07 20:47:00 +0100, mysiar <p...@W...pl> said:

    > kwestia przyzwyczajenia :)

    Misiaczku, a wiesz co to jest netykieta?

    plonk warning.
    --
    Glub