  • 1. Data: 2009-11-06 05:29:16
    Temat: buty aplinestars SMX-4/5/R gortexowe/nieprzemakalne
    Od: AlF <s...@g...com>

    Czesc,

    mialem przez 30kkm SMX-4 i w koncu poszedl zipper sie pasc.

    pamietam ze AS robil je w wersji goretex i normalnej. ja mialem normalna
    - but bardzo dobry z wyjatkiem ze w deszczu sie zachowywal jak gabka.

    na rynku USA wersja goretex jest niedostepna - i jestem sklonny kupic je
    w Europie
    - tylko nie wiem czy takowa robia i
    - czy gra jest warta swieczki

    bylbym wdzieczny za komentarze i informacje

    Pozdr,
    A.

  • 2. Data: 2009-11-06 09:05:21
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > - tylko nie wiem czy takowa robia i
    > - czy gra jest warta swieczki
    > bylbym wdzieczny za komentarze i informacje

    sa dostepne na ebay.uk, rowniez w wersji waterproof
    np.<http://cgi.ebay.pl/Alpinestars-SMX-4-Waterproof-
    Race-Boot-Black-Size-45_W0QQitemZ120456008643QQcmdZV
    iewItemQQptZUK_Motorcycle_Boots?hash=item1c0bbcd3c3&
    _trksid=p3911.c0.m14>,
    zamowilem, zaplacilem, dobry kontakt szybka przesylka.
    milo, cieplo i sucho (choc w ulewie nie jechalem jeszcze;]

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 3. Data: 2009-11-06 10:19:50
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Czesc,
    Mam SMX5 waterproof
    Membrana to nie jest goretex - jakas inna, sprawdzalem rowniez z gosciem ze
    sklepu ale nigdzie ani slowa jaka :) a gore to by sie od razu pochwalili
    Mimo to buty super, zero przemakania, cieplo i wogole
    Jezdze w nich co prawda dopiero od dwoch miechow ale akurat warunki sa dobre
    do testowania, nawet 13 pazdziernika w wawie daly rade - snieg, deszcz i
    wogole :)
    pozdro,
    doomin

  • 4. Data: 2009-11-08 03:13:16
    Od: AlF <s...@g...com>

    doomin13 wrote:
> [...]
    > do testowania, nawet 13 pazdziernika w wawie daly rade - snieg, deszcz i

    dzieki za info. w koncu udalo mi sie znalesc je na miejscu tez.

    A.