  • 1. Data: 2009-11-04 22:44:32
    Temat: DR SE Poszukiwany
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    Witam,
    Poszukuje DR 650 SE, nie musi byc ladny, byle byl sprawny. Im blizej
    dolnoslaskiego i jego stolicy, tym lepiej. Roczniki 97/98, nie ze jakos
    specjalnie piekny jest w tym malowaniu, ale zwazywszy na srednie wywolawcze
    wydaje sie miec odpowiedni stosunek ceny do wartosci.
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-11-05 09:38:07
    Temat: Re: DR SE Poszukiwany
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 4 Lis, 23:44, "tomek" <t...@v...pl> wrote:
> [...]
    > specjalnie piekny jest w tym malowaniu, ale zwazywszy na srednie wywolawcze
    > wydaje sie miec odpowiedni stosunek ceny do wartosci.

    Kolega będzie sprzedawał ślicznote DR 350 -95 ? Niezniszczona . I co
    ważne niezjeżdzona.
    Przywieziona od szwajcara ze trzy lata temu. Przejechała w PL ok 2kkm
    asfaltami.
    Cena bedzie z tych górych na Allegro.
    --
    Big

  • 3. Data: 2009-11-05 10:10:13
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yo!

    troche z innej beczki ale moze Cie zainteresuje. koledzy przywiezli to kilka
    dni temu ze szwajcarii. wg mnie jest w stanie fabrycznym i sadze, ze przebieg
    jest autentyczny. mysle ze za 5500 pln mozna go kupic. ja dawno nie widzialem
    uzywki w takim stanie:

    http://rapidshare.com/files/295465810/xtz.zip.html

    zdjecia wysokiej rozdzielczosci w paczce

    pzdr

    szynszyll
    xtz750

  • 4. Data: 2009-11-05 10:22:26
    Od: "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ups!

    popapralo mi sie ;) sadzilem ze chodzi Ci o wersje z owiewka RS i dlatego
    wrzucilem ta xtz660. no nic - moze komus sie przyda. jak cos to do mnie na gg.
    6200322

    szynszyll
    xtz750

  • 5. Data: 2009-11-05 15:50:21
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "robertbig" <r...@w...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    -----

    Potencjalna cena ok, ale 350 to niestety nie to.
    --
    T.

  • 6. Data: 2009-11-05 17:56:46
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Kolega będzie sprzedawał ślicznote DR 350 -95 ? Niezniszczona . I co
    ważne niezjeżdzona.

    A gdzie ją bedzie można obejrzeć?... bo kumpel szuka od dluzszego czasu
    pozdrawiam