  • 11. Data: 2009-11-07 21:48:08
    Temat: Re: Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com>

    Tez mam wrazenie iz na model poniedzialkowy trafilem :/

    Nie weim czy go po tych wymianach opchnac... ale ten Night Rod bardzo
    mi sie podoba, mimo ze nie lubie Harlejow w ogole...

    fajna alternatywa byla by nowa V-Max, wyglada rownie fajnie, chociaz
    mocy sie tego motoru boje (nie wiem czy juz dojrzalem).

    Nic to, poczekam, zobacze czy faktycznie wszystko co sie posypalo
    wymienili...

    Pozdrawiam grupe,
    hdmag-iczny

  • 12. Data: 2009-11-07 22:35:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.11.2009 neuro <n...@g...com> napisał/a:

    > Harlijowcom dedykuję ostatni odcinek South Park (http://
    > www.southparkstudios.com/episodes/251889/)
    > W ramach podbicia humoru ;)

    Zajebiste dzięki, odkąd mi ponad rok temu skasowali z kabla CC nie
    oglądałem. A chłopaki dają radę. A tak dla podtrzymania klimatu i TG.
    Zapodam dla nie klikających nową definicję popularnego słówka:

    Fag (făg) n.
    1. An extremely annoying, inconsiderate person most commonly
    associated with Harley riders.
    2. A person who owns/frequently rides a Harley.

    ;))))))
    hahahhaha ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom
    loud pipes say's fag ;))))

  • 13. Data: 2009-11-08 08:18:03
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Arni wrote:

    > kolejna ofiara microsoftu

    mógłbyś rozwinąć bo nie za bardzo rozumię aluzję

    --
    mysiar

  • 14. Data: 2009-11-08 08:18:29
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Glub wrote:

    > Misiaczku, a wiesz co to jest netykieta?

    alkoholu razem nie spożywaliśmy, więć daruj sobie takie poufałości

  • 15. Data: 2009-11-08 08:24:33
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    ContactSign.com wrote:
    > Halleluja!
    >
    > W koncu (2.5 Tygodnia) doczekalem sie przedstawiciela od (C)harleja
    > ktory specjalnie sie w mojej sprawie zjawil.

    a możesz napisać, z którym dealer masz takie przygody ?

    --
    mysiar

  • 16. Data: 2009-11-08 10:02:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-11-08 09:18:29 +0100, mysiar <p...@W...pl> said:

    > alkoholu razem nie spożywaliśmy, więć daruj sobie takie poufałości

    ok sam tego chcialeś; PLONK!.
    --
    Glub

  • 17. Data: 2009-11-08 11:12:35
    Od: Arni <a...@N...spam>

    mysiar pisze:

    > mógłbyś rozwinąć bo nie za bardzo rozumię aluzję

    to microsoft wymyslił że bedzie odpowiadał nad cytatem i wciska to
    wszystkim a ludzie myslą ze tak ma byc. A tak nie jest.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2009-11-08 12:33:28
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Glub wrote:

    > ok sam tego chcialeś; PLONK!.

    chyba Ci się literki w podpisie pozamieniały
    z łą na ub

    --
    mysiar

  • 19. Data: 2009-11-08 13:08:23
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisał w wiadomości grup
    > chyba Ci się literki w podpisie pozamieniały
    > z łą na ub

    Ze niby jego prawdziwy nick to Glłą? ;)

    --
    pozdrawiam:
    Ivam

    ps. BPNSP

  • 20. Data: 2009-11-08 13:42:39
    Od: trobakowski <t...@g...pl>

    Glub wrote:
    daruj sobie takie poufałości

    > ok sam tego chcialeś; PLONK!.

    he, he... straszne, tak od razu, po jednokrotnym ostrzezeniu ?... mysle
    ze Mysiar strasznie sie z tego powodu zasmucil ;)

    --
    ZX10
    XL883R