eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!b18g2
    000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "ContactSign.com" <i...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Czesc 2: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Date: Thu, 5 Nov 2009 13:40:50 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 70
    Message-ID: <c...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 84.226.153.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1252
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1257457251 4684 127.0.0.1 (5 Nov 2009 21:40:51 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Nov 2009 21:40:51 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b18g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=84.226.153.54;
    posting-account=KS6JcgoAAABVQbuvu2hi_moaHaSN_80C
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; WOW64;
    Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET
    CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.5.30729; MDDC; .NET CLR 3.0.30729;
    OfficeLiveConnector.1.4; OfficeLivePatch.1.3),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613622
    [ ukryj nagłówki ]

    Halleluja!

    W koncu (2.5 Tygodnia) doczekalem sie przedstawiciela od (C)harleja
    ktory specjalnie sie w mojej sprawie zjawil.

    Zaczelismy od ogladania motonga... lakier odpryskuje z: lagow, mostka
    laczacego lagi, wachacza z tylu. Do tego dochodza rdzewiejace przewody
    hamulcowe i nierdzewne sruby...
    Diagnoza: uszkodzenia ,,atmosferyczne" nie podlegajace gwarancji.
    Podobno nie dbalem o motonga nie myjac go ,,po kazdej
    jezdzie" (powaznie, tak mi powiedzieli!) - takie szkody wystepuja ,,jak
    sie cala zime jezdzi i przynajmniej 3 miesiace nie myje motoru".
    Fajnie.

    Ja caly czas sie trzymalem wersji, ze mi to rybka czy jezdzilem po
    sniegu, solance czy cokolwiek. Pojazd musi spelniac jakies minimalne
    wymagania. O Motor caly czas dbalem wiec nie moze to byc od jakichs
    soli - zreszta co tu duzo pisac, w rocznym pojezdzie nie ma prawa cos
    takiego wystapic.

    Potem bylo smiesznie... facet probowal wmowic mi rzeczy takie jak:
    1. ,,Kupujac Harleja powinienem wiedziec, ze tym sie jezdzi tylko jak
    jest ladna pogoda" - ja na to: ,,Kupilem motor aby nim jezdzic a nie
    sie przed sasiadami chwalic i tylko z garazu wyjezdzac"
    2. ,,W Ameryce sa inne standardy jakosci i nie moge tego do naszych
    standardow porownywac" - ja na to: ,,Ze my w europie zyjemy i wiecej
    oczekujemy. Tymbardziej ze zaplacilem prawie 2x tyle co Amerykanin by
    zaplacil"
    3. "Motor trzeba czesto myc bo warunki atmosferyczne sie pogarszaja
    (kwasne deszcze itp)" - ja na to: "czyli wynika z tego, ze Harry nie
    nadaza za zmianami jakie w swiecie nastepuja i sprzedaje nam rzeczy
    ktore w naszych warunkach nie mozna uzywac"
    4. "Po kazdej jezdzie, zwlaszcza w deszczu powinienem myc motor" -
    polka mi opadla

    Ostatecznie chcial mi cos pokazac na nowym V-Rodzie ktoremu sie
    dokladniej przyjrzelismy i... znalazlem odprysk na mostku laczacego lagi
    oraz na kostce do ktorej sa podlaczone przewody hamulcowe - tez
    poobijane do metalu (nieumiejetne operowanie narzedziami?!?). No I
    mowie, ze skoro odpryski / obicia lakieru juz w nowym motongu sa, to
    sie nie ma co dziwic ze i moj zaczal rdzewiec...

    Koniec koncow postanowil ze wymienia mi wszystko w ramach gwarancji!!!

    Mimo to czuje jednak niesmak do HD iz musialem udawadniac swoja racje,
    niska jakoscia wykonania ich motorow i w ogole sam fakt ze tak fajny
    motor tyle problemow sprawiac moze (bo w sumie to juz byl z 10 razy w
    warsztacie na rozne naprawy!).
    Swojego VRSCDXa nie sprzedam gdyz wciaz mi sie bardzo podoba ale z
    cala pewnoscia juz nigdy nie kupie HDka.

    A tak na boku... o to klocilem sie z mechanikami z serwisu HD:
    Chcialem sobie LEDy z tylu zamontowac. Okej. Chcieli mi zainstalowac
    za 600 zl Equalizer ktory symuluje zarowki I jest absolutnie
    niezbedny. Powiedzialem ze nie po to chce ledy aby zamieniac
    zaoszczedzona energie na cieplo. Zrezygnowalem. Ale ze wciaz chcialem
    miec te LEDy z tylu, przeszukalem Net-a i... sie okazuje ze od roku
    2002, w modelach co maja alarm, nie trzeba stosowac sztucznego
    obciazenia!!! Wystarczy wprowadzic kompa (wylaczyc akumulator, wlaczyc
    akumulator, przelaczyc na Ignition i obydwa kierunkowskazy nacisnac
    (przyciski)). Wtedy sie wprowadza kompa w tryb gdzie sobie mierzy prad
    pobierany przez kierunki i je jako standart zapamietuje. Dzieki temu
    mam kierunki na LEDach bez jakichs zbednych dodatkow.
    To tak by the way jak by ktos chcial przerabiac I by mu kity wciskali
    ze taki modol trzeba zainstalowac.

    Pozdrawiam,
    HDMAG
    www.ContactSign.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: