  • 291. Data: 2009-03-05 16:31:32
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Mogę spróbować, subiektywnie to:
    (..)
    DZięki za referat, ale nie do końca mnie zrozumiałeś. Bardziej mi
    zależało na suchych danych i procentowej ocenie. O ile Cie dobrze
    zrozumiałem, zależy Ci przedewszystkim na
    multitouch ( z zastosowaniem)
    g-meter z zastosowaniem
    jakości wykonania
    g3+wi fi.
    "repozytorium" rozumiem ułatwienie, ale niestety niema co porównywać do
    linuksa bo jest płatne
    nie zależy:
    aparat-
    mms
    gps
    ilości pamięci

    Jakby to podsumować to pokryje sie to z listą zalet i wad iPhona.
    Poprostu ten model został dla Ciebie stworzony. Niemniej obawiam sie ze
    mało jest ludzi z Twoją wiedzą, którzy w 100% potrafia wykorzystać to za
    co zapłacili.

    JEdnak popatrz z mojej perspektywy. JA potrzebuje telefonu. Czegoś co
    mogę wziac do ręki, nacisnąć guzik.... i usłyszeć żone. nacisnąc kilka
    innych- i usłyszeć klienta. w pomieszczeniu i na ostrym słońcu. Jak
    gdzieś pojade, (sam) to pogadam sobie z Hołowczycem, jak ciec znowu nie
    wymieni żarówki na kletce to zaswiece latarką, jednym kalwiszem.
    Jakiś Waldek bedzie potrzebował telefonu do internetu. NApewno ma
    laptopa, ale nie zawsze moze go ze sobą zabrać. wtedy kupi cos co ma
    wieksza rozdzielczość, moze nawet wiekszy ekran.
    Inny Kowalski nie moze sie rozstać z aparatem. Lustrzanke ma, i zabiera
    ja na wyjazdy, ale do pracy jej nie zabiera. czym sie będzie kierował
    przy wyborze telefonu, za który pracodawca i tak da symboliczną kwote
    plus 2 lata abonamentu? Aparatem z obiektywem? jasne, wybierze,
    samsunga, moze nokie....

    W takim porównaniu, iPhone nie jest "czarnym koniem" kucykiem moze. Tu
    mnogość telefonów, tymbardziej PDA z WM na które jest najwiecej softu
    jest mocną przewagą. JEdnak ludzie wybierają (jak wskazują notowania)
    iPhony. Dlaczego? czy wszyscy mają takie preferencje jak Ty? Sądze ze
    jest mniej ludzi którzy używają amaroka( którego nei trawie) niż iPhona.
    Wiec skad ta popularność? Sam odpowiedz, Waldek juz napisał kilka
    razy. Ja postawiłbym jednak na reklame, doskonałą, ale jednak
    wyrachowaną stronniczą reklame. Zobaczymy co czas pokarze. Takie wysokie
    notowania iPhonów już sie nie powtórzą, bo wszyscy na świecie musiliby
    mieć iPhony. Telefony z linuksem sie nie sprawdziły ze względu właśnie
    na brak softu, Może Android coś zmieni. oby!
    ToMasz

    PS. TYLKO do Sergiusza: czy wiesz moze czy ktoś postawił na iPhonie
    czystego linuksa? toby bardzo wiele zmieniło...

  • 292. Data: 2009-03-05 16:34:40
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Zeby uzyc funkcji pokazm mi gdzie jestem i gdzie jest Jerozolimskie
    > 48. A to Ipoo potrafi

    Era oferuje coś takiego. W dodatku bez GSM w aparacie.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 293. Data: 2009-03-05 16:40:39
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A touch Viva mlodsza od Ipoo i ma 240x320 ooo zdziwienienie
    > Touch Dual bez wifi z dupa nei wyswietlaczem 2, 6 cala i 240 x 320
    >
    > Wiec co HTC produkuje takie starocie ?

    HTC produkuje różne aparaty o różnych możliwościach i cenach. Apple
    produkuje jeden ładnie wyglądający szmelc, który tacy jak ty zachwalają, bo
    firma ma problem ze sprzedażą tego szmelcu.

    Twoje i Rozanskiego usilne reklamowanie tego szmelcu na tej grupie jest
    marnowaniem czasu. Tutaj klientów na jabłowe barachło nie znajdziecie.

  • 294. Data: 2009-03-05 16:47:32
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > Bo nie kazda tania komórka ma 480x320, multitouch, wifi,
    > akcelerometr, pim, ts nie będący kawałkiem folii, gps, bezrysikowy w
    > 100% soft i system, mp3, marke, nagrodzone wzornictwo?

    pim ma ogromna liczba aparatów różnej klasy, podobnie mp3, soft jest na
    miarę tego aparatu - jaki aparat, taki soft, więc nie potrzebuje rysika,
    jest zbyt prymitywny.

    Zatem frajerzy płacą za marke i nagrodzone wzornictwo - spory grosz. Na tej
    grupie takich frajerów nie znajdziecie. Szkoda waszej pracy tutaj.

  • 295. Data: 2009-03-05 16:54:22
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > nie o liczbe "prawie" mozliwosci chodzi a o
    > pozadne zrobienie kilku funkcjonalnosci pozadnie i to wlasnie ma ipoo.

    Porządnie działających takich możliwości jak ipoo ma mnóstwo innych
    aparatów, poza dotykowym ekranem, a z dotykowym ekranem jest mnóstwo z o
    wiele większymi możliwościami niż iP.

  • 296. Data: 2009-03-05 21:32:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 09:24:13 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Choćby taka że gasisz auto i wysiadasz, dowolne HTC musisz porozpinać.
    > Jak chcesz porozmawiać, to musisz się wytapać z nawigacji do telefonu w tym
    > czasie telefon gada rozmówcą, a nie Janiną, do htc musisz dokupić mapy,
    > uchwyt, ładowarkę. Jak Ci się popsuje telefon to nawet do serwisu nie
    > trafisz ;)

    Mam nieodparte wrażenie, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz...
    Albo twoje pojęcie oscyluje wokół poziomu "nikłe". Co nie przeszkadza ci
    wydawać sądy.
    1. przychodzące połaczenie "zakrywa" nawigację
    2. są i od początku były kompletne zestawy z telefonem HTC, uchwytem,
    zasilaczem, kartą i licencją na nawigację. Wystarczyło wybrac odpowiedni, a
    nie pierwszy z brzegu
    3. są uchwyty od razu ze złączem - wystarczy wyjąć telefon. Majac bez
    złacza, trzeba dwa ruchy - odpięcie kabla i wyjęcie. Podpowiem - w
    porównaniu np. z wysunięciem TomToma One z uchwytu to jest bajka - bo TTOne
    nie wyjmiesz jedną ręką, chyba, ze razem z przyssawką (ale wtedy nie
    zainstalujesz jedną ręką)

    > Takie guziki na kierownicy do sterowania funkcjami samochodu.

    I jest jakaś nawigacja która z tym współpracuje? Serio? ale masz jakieś
    wsparcie?

    > Do nawigacji online?

    Owszem, nie. Zazwyczaj są to rozwiązania z mapami we własnej pamięci,
    natomiast ściągają live informacje drogowe i o suszarkach, np. wypasione
    wersje Road Angel.
    Czyli specjalizowane urządzenie zataczają koło i zaczynają się zbliżać do
    tego co ja mam w kieszeni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 297. Data: 2009-03-05 22:03:59
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Slowo WSZYSTKIE i WYZSZA POLKA sa sprzeczne.
    >
    > A touch Viva mlodsza od Ipoo i ma 240x320 ooo zdziwienienie
    > Touch Dual bez wifi z dupa nei wyswietlaczem 2, 6 cala i 240 x 320
    >
    > Wiec co HTC produkuje takie starocie ? Ja rozumiem ze robi sie modle na
    > rozne segmenty cenowe ale bez demagogii ze jak o zaletach to wymieniamy
    > wszystkie HTC bo klawiatura bo dotyk a jak o wadach to juz tylko wszyscy
    > maja Touch HD

    Ja nie napisałem NOWE, tylko z wyższej półki. Diamond, Pro, HD, Diamond
    2, Pro 2, itd. To są wg. mnie urządzenia, na które warto zwracać uwagę.

    Szadzik

  • 298. Data: 2009-03-05 22:08:14
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ty to masz problemy, rozumiem ze mape Mongolii i Ganonu tez wozisz ze
    > soba a noz tam pojedziesz i w roamingu :)

    Zdarza Ci się podróżować? Wyobrażasz sobie jakie były koszty, mojego
    wyjazdu do US gdy musiałem tam korzystać z 3G do ściągania lokalizacji?
    Ja sobie wyobrażam, bo tak musiałem zrobić będąc tam i wiesz ile mnie to
    kosztowało? Około 3x tyle, co zakup AM z mapami EU. Chcesz mi
    powiedzieć, że mam tak zawsze robić? Nie, następnym razem kupię program
    do GPS jadąc tam.

    Szadzik.

  • 299. Data: 2009-03-05 22:10:02
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dorobil ideologie do telefonu

    No tak, a Ty niby Cydię wymieniłeś dlatego, że używasz tego od 10 lat i
    jest Ci niezbędna do życia? Przecież to właśnie użytkownicy apple od lat
    sobie dorabiają ideologię do tych produktów.

    Szadzik

  • 300. Data: 2009-03-06 00:01:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Mam nieodparte wrażenie, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz...

    A może jednak.

    > Albo twoje pojęcie oscyluje wokół poziomu "nikłe". Co nie przeszkadza ci
    > wydawać sądy.

    Zobaczymy

    > 1. przychodzące połaczenie "zakrywa" nawigację

    Czyli ktoś dzwoni, a my na manewrach tracimy navi, zostaje głosowa, fajnie :)

    > 2. są i od początku były kompletne zestawy z telefonem HTC, uchwytem,
    > zasilaczem, kartą i licencją na nawigację. Wystarczyło wybrac odpowiedni, a
    > nie pierwszy z brzegu

    Rozumiem że sam telefon lub cały zestaw były w tej samej cenie? Nie?
    No to gdzie mam nigłe pojęcie ze stwierdzeniem dokupić?
    Bo jeśli telefon kosztuje 500zł a zestaw z mapami i uchwytami 1000zł no to
    łatwo policzyć że za 500zł dokupujemy resztę.

> [...]
    > porównaniu np. z wysunięciem TomToma One z uchwytu to jest bajka - bo TTOne
    > nie wyjmiesz jedną ręką, chyba, ze razem z przyssawką (ale wtedy nie

    Ale Tomtom ma tą zaletę że w ogóle go nie musisz wyjmować np tydzień, co
    nie przeszkadza Ci wyjść ze samochodu z telefonem - to miałem na
    myśli że nie musisz nic porozpinać.

    > Owszem, nie. Zazwyczaj są to rozwiązania z mapami we własnej pamięci,
    > natomiast ściągają live informacje drogowe i o suszarkach, np. wypasione
    > wersje Road Angel.

    I wtedy nie są online? Dowcipne. Mają moduł gsm który stale jest offline ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***