  • 281. Data: 2009-03-05 11:54:11
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 11:12:17 +0000, Szadzik napisał(a):

    > A to on ze złota jest? Bo są inne telefonyu wykonane z metlau i na pewno
    > nie są tak drogie, niech Ci się nie wydaje, że ipoo jest pierwszy i
    > jedyny.

    ipoo nie jest z metalu - to po pierwsze.
    Ma tylko metalową ramkę dookoła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 282. Data: 2009-03-05 12:10:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:
    > Masz czas zeby sie pobawic w wylicznaki? bo na reszte nie licze.

    Mogę spróbować, subiektywnie to:

    1. zewnętrzne
    - gabaryt - nie za duży, nie za mały, usprawiedliwiony przekątną ekranu,
    grubość już nie - imo iP spełnia ten warunek
    - waga - iP jest imo za ciężki, 100g byłoby optymalne. za każdy gram powyżej
    150 odejmuję 5% ;)
    - brak ruchomych części - slide, klapki, v-ki itp odpada - w iP ideał
    - materiały - preferowane aluminium - lekki, szykowny i wytrzymały,
    jak plastik to coś jak klocki lego, to pozwoli przybliżyć o jakie
    tworzywo mi chodzi - iP 3g tu leży, 2g było lepsze.
    - ts - do puki wszystkie były foliowe, temat pomijany, od kiedy są
    tsy pojemnościowe już nigdy folii. W praktyce noszenie foliowego tsa
    bez zabezpieczenia to jego szybkie zmatowienie - za miękki materiał,
    tym bardziej rysikując.
    - kciukówka nieistotna, tym bardziej że wpływa istotnie na gabaryt i wagę
    i slide i za mało pisze w mobile więc wada dla mnie dyskwalifikująca i
    nie rozumiem osób które to "zaletują".

    2. wnętrze
    - czas pracy na 1 ładowaniu - wystarczające aby weekend wytrzymał,
    na dłuższy wyjazd nie ma problemu zabrać ładowarkę, w samochodowym
    wyjeździe w ogóle nie problem. Co nocne ładowanie mnie nie przeraża,
    wymienny accu nieistotny - z doświadczenia.
    - ekran - wielkość 3-4", tu zaskoczę - może być w szarościach ale
    w e-papier, kontrast jak z kartki oddał bym za true-color i wvga.
    - gsm, 3g do rozmów wiadomo musi być, bez tego odpada, za duże już
    pokrycie 3g aby z tego nie korzystać, dobrze jak można 3g wyłączyć
    będąc dłużej za miastem, aby oszczędzić na accu.
    - mobilny internet - imo mało danych w mobile, gprs styka, reszta
    to dodatki imo nie istotne (edge, 3g, hspd itp)
    - modem dla laptopa - obecnie zbędność, lepiej mieć drugą kartę w
    laptopie, majątku teraz nie kosztuje, a wygodniej
    - aparat - 0% zbędny, videocall też 0%
    - multitouch - odpowiednio oprogramowany zastepuje 10 hardbuttonów,
    miła konsekwencja pojemnościowego tsa, ale nie jest wymagany,
    chociaż mobilnego www bez tego sobie juz nie wyobrażam, dla graczy
    nieodzowny - to coś jak rolka w myszy, jak nie było to było ok,
    jak się przyzwyczaisz to brakuje jak cholera, to samo mam z multitouch
    w eeepc
    - gps - 0%, może go nie być
    - mp3 - 50%, są lepsze dedykowane, ale w odróżnieniu od navi to trzeba
    nosić, a ja lubię muzykę :)
    - pamięć - 1GB styknie jak nie używamy mp3. Jak używamy to i 32Gb
    mało ;)
    - czytnik papilarny - nieistotny, w laptopie też nie używam
    - bt - jak jest wifi to wystarczy mi audio ale hf+stereo - tu iP leży,
    dane lepiej słać wiele szybciej po wifi, krótkie info jak wizytówkę
    można przez sms - globalnie, a nie na 10m
    - wifi - jak ja nie lubie kabelków :) 100% w dzisiejszym pda szczególnie
    do tankowania mp3
    - g-meter - pomocnik w sterowaniu jak przyciki, rotacja ekranu,
    wstrząśnij aby odebrać rozmowę, pionowo prosty calc z dużymi klawiszami,
    poziomo naukowy z dużą ilością małych guzików itp ;) A jak ktoś lubi
    gry... bajka
    - mms - zbędne, nigdy nie wysłałem
    - sms - wysyłam kilka na tydzień, raczej musi być ;)
    - nawigacja - zbędne
    - fimy - zbędne
    - zdjęcia - kilka fotek lubię mieć przy sobie, ale zatankowane z
    lustrzanki :) nie te z wbudowanego, mogą być b&w jakby był epapier.
    - interfejs bez rysika - palmos był bardzo zblizony do tej filozofii,
    iP to ładnie kontynuuje.
    - wielozadaniowość - tak, ale nie kosztem szybkości więc dla
    niezbędnych aplikacji tak, dla większości nie - mogą sie wyłączać.
    - voip - coraz tego więcej, coraz użyteczniejsze - istotne na dziś
    - komunikator mobilny - bardzo istotne, jak dla mnie gg+skype+jabber,
    dobrze aby chodziły w tle, ale nie jest to wymagane.
    - łatwość instalacji softu - ja stary debianowiec to centralne
    repozytorium iP cydii czy appstore witałem z otwartymi ramionami,
    palmos i WM ze swoim rozrzutem softu po całym internecie ssie, a
    i tak zmusza do odwiedzin stron koncentrujących zasoby w 1 miejscu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 283. Data: 2009-03-05 12:22:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > Jesteś pewien że potrafi? Jak pojadę ze swoim ipoo, którego kupię w UK
    > do PL do pójdę na te Al. Jerozolimskie i iPoo mi pokażd gdzie jestem? A
    > ile będzie mnie to kosztowało? Cała ta transmisja danych w roamingu?
    > Myślę, że po jednym takim wyjeździe opłaci się kupićAutomapę EU.

    Do tego wystarczy google map offline - za free - taki cache map, zdjęć
    satelitarnych i danych. Nie, to nie jest nawigacja, a lokalizacja.
    Mapy terenu byłego województwa cachujesz w kilka minut będąc na wifi.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 284. Data: 2009-03-05 13:20:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > To Ty chyba lekko w tyle zostałeś, bo wszystkie urządzenia HTC z wyższej
    > półki od dawna nie mają 240x320 tylko 640x480 lub 800x480.

    Slowo WSZYSTKIE i WYZSZA POLKA sa sprzeczne.

    A touch Viva mlodsza od Ipoo i ma 240x320 ooo zdziwienienie
    Touch Dual bez wifi z dupa nei wyswietlaczem 2, 6 cala i 240 x 320

    Wiec co HTC produkuje takie starocie ? Ja rozumiem ze robi sie modle na
    rozne segmenty cenowe ale bez demagogii ze jak o zaletach to wymieniamy
    wszystkie HTC bo klawiatura bo dotyk a jak o wadach to juz tylko wszyscy
    maja Touch HD

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 285. Data: 2009-03-05 13:21:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    > ile będzie mnie to kosztowało? Cała ta transmisja danych w roamingu?
    > Myślę, że po jednym takim wyjeździe opłaci się kupićAutomapę EU.

    Ty to masz problemy, rozumiem ze mape Mongolii i Ganonu tez wozisz ze
    soba a noz tam pojedziesz i w roamingu :)

  • 286. Data: 2009-03-05 13:23:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A to on ze złota jest? Bo są inne telefonyu wykonane z metlau i na pewno
    > nie są tak drogie, niech Ci się nie wydaje, że ipoo jest pierwszy i
    > jedyny.

    Ipoo jest drogi ? I wymieniasz HTC Touch HD za 3kzl wez mnie nie
    rozsmieszaj. Czekam wiec na te nowe tansze modele o porownywalnym
    wyswietlaczu 3G i wifi. Toz taki koszmar touch dual z lufcikiem bez wifi
    to 1kzl

  • 287. Data: 2009-03-05 13:23:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > ipoo nie jest z metalu - to po pierwsze.
    > Ma tylko metalową ramkę dookoła.

    No i ... niekotre HTC jakos nie maja dziwne

  • 288. Data: 2009-03-05 13:24:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Do k**wy nędzyz, przecież Ci napisał jasno i wyraźnie do czego
    > potrzebuje głównie telefonu, a Ty mu jakieś g**no wciskasz o cydii i
    > ciekawych aplikacjach.

    Dorobil ideologie do telefonu

  • 289. Data: 2009-03-05 15:55:08
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dorobil ideologie do telefonu

    nie. niedorobiłem.
    naprawde cieżko sie z Tobą dyskutuje. JA wiem ze jesteś człowiekiem
    bardziej doświadczonym odemnie, i nigdzie nie neguje Twojej wiedzy,
    niemniej jednak rzeczowych argumentów w dyskusji nie potrafisz
    przedstawić. JAk niewiesz o co chodzi, to przeczytaj Swoje odpowiedz na
    moje posty Twojej żonie albo dzieciom. Tylko zamien role - czytaj to
    tak, jakbym ja Tobie odpowiadał, zobaczysz jak zareagują. Niechciałem Ci
    nic odpisywać bo to niema sensu, dlatego napisałem wyraźnie ze to jest
    propozycja do Sergiusza, i to tylko jeśli ma ochote, bo wszyscy
    zaniżyliśmy kulture tej dyskusji do granic przyzwolitości. na koniec
    zobacz sobie moje zdjecia zrobione jakieś pół roku temu, ekranu 2.8 cala
    320x240 i 2.8 cala 640x480. napisałbym "uwierz"... ale to bez celu. Ty
    doskonale wiesz, ze takie urządzenia sie produkuje i sprzedaje. nie tak
    dużo jak iPhonów, ale gdyby przeczytanie małych literek było niemozliwe-
    nikt by tego nie kupował....

    oto link urządzenie miało gps sifstar3(mniejsza o pisownie) 640x480,
    latarke i aparat z makro. brak poziomnicy, klawiatury i multitoucha, i
    G3. koszt, poniżej 500zł.
    http://picasaweb.google.pl/Tomasz072/Allegro?feat=di
    rectlink

    ToMasz

  • 290. Data: 2009-03-05 16:07:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > To to cudo co nie dziala w Play ?
    teraz mam ochote napisać na Twoim poziomie, ze iPhone ponoć nie działa w
    Erze. zadowolony? bo ja z siebie nie. Poco takie głupoty piszesz? Play
    sprzedawał g900 i nigdy nie było znimi problemu. Simlocka omijano
    turbosimem(czy jakąś inną podkładką pod karte sim) i używano wo innych
    sieciach.