  • 91. Data: 2009-02-26 19:09:50
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Potrzebujesz ? Przez ostatnich 10 lat zadnej tej funkcjonalnosci nie
    > mogles zrobic i jakos zyles.
    > [...]
    > Sek w tym ze daja sobie wciskac rzeczy ktorych nie potrzebuja.
    > To marketing wykreowal w tobie potrzebe posiadania bradzlomatofunkcji

    Kidyś ludzie w ogóle nie jeździli samochodami, nie oglądali telewizji, nie
    słuchali radia, nie używali ognia ..... i nie pisali pierdół na grupach
    dyskusyjnych. Po co więc korzystasz z tych wszystkich dobrodziejstw ? :))))

  • 92. Data: 2009-02-26 19:29:20
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No widzisz nie kazdy lubi kupic sobie malucha by w nim ciagle dlubac

    Zgadzam sie.
    > niektorzy chca jezdzic niezawodnym samochodem. Tak WM jest maluch
    > dlubiesz dlubiesz i dlubiesz.
    mocno sie nie zgadzam. Wm to takie puste mieszkanie które RAZ POWINIENEŚ
    umeblować jak chesz. mozesz mieć sracz na kanapie, jeśli tylko zechcesz,
    bo sam jesteś sobie panem i zaden bill ani stev Ci nie powie co jest
    słuszne.

    W sumie od tego dlubania nie zauwazylbys
    > jakby nie dzialal w nim telefon :)
    >

    > Moje dziecko
    >
    > Slusznie kolega z PRL, kazdy naprawia swojego malucha

    WYDAJE mi sie ze Twoje porównanie jest tak mocno nietrafione ze sam o
    tym wiesz, a chcesz mi tylko dowalić. Na te docinki nie bede odpowiadał.
    ToMasz

  • 93. Data: 2009-02-26 19:41:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    perszing pisze:

> [...]
    > ogranicza czas zycia iphona do max 2 lat. Pozniej slaba bateria
    > spowoduje tylko tyle, ze telefon trafi do smieci (ewentualnie szuflady),
    > a Ty kupisz nowy.
    >
    > Dlaczego tak uwazam? Poniewaz ipody rowniez maja baterie wbudowane i gdy
    > taka bateria sie zuzyje to apple jej nie wymienia tylko proponuje
    > kupienie fabrycznie nowego egzemplarza ...ipoda. Byl o tym artykul na
    > gazeta.pl. Watpie zeby z iphonem mieli inna polityke. Apple jest firma
    > nastawiona na zysk, a dbanie o srodowisko zwieksza koszta, a nie zyski.

    Widzisz klepiesz a nie doczytales. Apple zaproponowal pani WYMIANE
    starego na nowy a nie kupno nowego. Zasadniczo faktycznie ipody z 2003r.
    maja czasami problemy z zasilaniem ale to jest 6 lat a nie 2:)

    Pozatym przy minimum wysilku odnalazlby te strone
    http://www.apple.com/pl/batteries/replacements.html

    na ktorej masz gwarancje na baterie 2 lata (jesli w drugim roku straci
    polowe pojemnosci)

    Po drugie po tym czasie zwyczajnie wymienia ci ipoda na refrubished z
    nowa bateria i juz.

  • 94. Data: 2009-02-26 19:46:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > bo sam jesteś sobie panem i zaden bill ani stev Ci nie powie co jest
    > słuszne.
    >
    > W sumie od tego dlubania nie zauwazylbys

    Tylko jakos ciezko w samym WM wydlubac liste aplikacji "po swojemu" czy
    tak prozaiczna rzecz jak kolejnosci tych aplikacji.

    Ekran Today to moze sie podobal 7 lat temu teraz to zgroza ze az trzeba
    go zakryc jakas imitacja. A potrafisz dodac kontakt bez rysika i
    nakladek ? ALbo zmienic ustawienia. ?

    > WYDAJE mi sie ze Twoje porównanie jest tak mocno nietrafione ze sam o
    > tym wiesz, a chcesz mi tylko dowalić. Na te docinki nie bede odpowiadał.

    Kidy WM to dokladnie taki maluch z PRL :) dlubiesz dlubiesz a jak
    wydlubiesz to sie powiesi i musisz zrobic hard reset

  • 95. Data: 2009-02-26 19:46:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > nie słuchali radia, nie używali ognia ..... i nie pisali pierdół na
    > grupach dyskusyjnych. Po co więc korzystasz z tych wszystkich

    10 lat temu pisalem juz na grupach wiec sie nie liczy :) samochody tez
    byly i telewizja :)

  • 96. Data: 2009-02-26 19:55:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Chcesz znać _prawdziwe_ wady iphone z pierwszej ręki od właściciela i
    > wieloletniego użytkownika pda i informatyka z wykształcenia?
    > To Ci napiszę, może nie o wszystkim wiem, ale to co mnie irytuje:
    (...)
    dla 90% TEJ GRUPY wadą nie jest brak w iPhonie zapalniczki, kuchenki
    mikrofalowej, golarki.....

    Dla 90% TEJ GRUPY wadą jest brak w telefonie, tego co ma 99.99% innych
    telefonów - czyli coś pokroju MMS, filmiki, wymianna bateria, nawet
    głupi rysik i rozpoznawanie pisma.
    Wada jest, w hadwarze który ma moduł Bluetooth, brak jakiejkolwiek z
    softwarowych usług.
    Wadą jest zastosowanie modułu GPS, i jednocześnie brak mozliwości
    nawigowania, a w szczególności zainstalowania "mojej ulubionej nawigacji"

    Jeszcze raz. To nic złego ze iPhone czegoś niema, albo działa inaczej
    niż telefon z symbianem albo WM. ZŁE jest to, ze urządzenie za
    "wszystkie pieniądze+VAT" niema kilku podstawowych funkcjonalności
    (nieważne jak małych, ważne jak powszechnych) i JEDNOCZEŚNIE wychwala
    sie je jako najlepsze, przełomowe, odkrywcze i jako obiekt porządania i
    cokolwiek tam w reklamie wymyślono. PRzypomina mi sie kawał starych
    informatyków: PRosze pana, ten komputer zrobi za pana połowe roboty!
    tak? to ja dwa takie prosze i od jutra mam wolne...

    ToMasz

  • 97. Data: 2009-02-26 20:46:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Feb 2009 11:53:06 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski wrote:
    >Ależ ja sobie z tego zdaję sprawę, co nie zmienia faktu że skoro przez tyle
    >lat nie potrzebowałem otwierać dokumentów office (a mogłem w PPC, WM, symbianie,
    >palmosie) to pewnie się taka potrzeba zbyt szybko mi nie pojawi.

    Byc moze jestes szczesliwym czlowiekiem, ze rozne sekretarki nie
    wysylaja do ciebie e-maili w Wordzie.
    A moze swiadomosc MS wzrosla zanim zaczeto do ciebie wysylac biznesowe
    listy.

    A jeszcze jakies rozliczenia, cenniki - i Excel potrzebny.

    J.

  • 98. Data: 2009-02-26 20:57:58
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > 10 lat temu pisalem juz na grupach wiec sie nie liczy :) samochody tez
    > byly i telewizja :)

    40 lat temu nie istniała telefonia komórkowa, ani komputery osobiste takie
    jak w obecnej formie.
    Czy także mam nie korzystać z tego, tylko dlatego, że zbyt wcześnie się
    urodziłem ? :)))
    Chłopie, ale Ty masz argumentację :)
    Łojciec łoroł, dziod łoroł, pradziod łoroł i prapradziod tez łoról i jego
    ..... to i jo bede łoroł :D

    Chcesz używaj czego chcesz. Możesz nawet używać patyka i kamienia do
    porozumiewania się ze współplemieńcami, tylko nie pisz, że Ty wiesz lepiej
    co dla mnie jest potrzebne i wygodne.

    A przy okazji poczytaj wypowiedzi:
    http://www.stopiphone.com/?p=181
    http://www.stopiphone.com/?p=219
    http://www.telix.pl/artykul/polacy-rozczarowani-ipho
    ne-3g-3,24222.html

    Powiem krótko, iPhone podoba mi się jak niewiem co i aż się oblizuję na jego
    widok. Zarąbista grafika, świetny design, szybkie działanie i czego jak
    czego ale do eststyki oraz jakości wykonania nie można mieć nawet
    najmniejszych zastrzeżeń.
    Jednak wolę telefon bardziej funkcjonalny, który nie będzie mnie "kastrował"
    z funkcji, które są w każdym telefonie i robił ze mnie niewolnika. Telefon,
    chićby nawet bardziej ascetyczny, ale posiadający funkcje, do których jestem
    przyzwyczajony od lat. Stąd wybór padł na HTC z WM.

  • 99. Data: 2009-02-26 21:13:02
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ekran Today to moze sie podobal 7 lat temu teraz to zgroza ze az trzeba go
    > zakryc jakas imitacja.

    Bo on nie ma być tylko i wyłącznie ładny.
    On ma być funkcjonalny. Ja budząc się codziennie rano, "rzucam" okiem na
    ekran i od razu wiem co mam dzisiaj do wykonania, z kim mam się spotkać i do
    kogo zadzwonić.

    > A potrafisz dodac kontakt bez rysika i nakladek ? ALbo zmienic ustawienia.
    > ?

    A potrafisz jeździć na rowerze bez trzymania kierownicy ?
    Ja potrafię, tylko po co mam się mędczyć ? :)
    Rysik to naprawdę fajna rzecz i ułatwia i przyspiesza zapisywanie wszelkich
    notatek.
    Przy jego pomocy na wirtualnej klawiaturze w WM piszę prawie tak samo szybko
    jak na normalnej klawiaturze PC.
    Co zaś się tyczy dodawania kontaktówe to się da, ale trzeba ustawić większa
    klawiaturę oczywiście bez użycia nakładek.

    > Kidy WM to dokladnie taki maluch z PRL :) dlubiesz dlubiesz a jak
    > wydlubiesz to sie powiesi i musisz zrobic hard reset

    Złe porównanie.

  • 100. Data: 2009-02-26 21:48:16
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Czy juz potrafisz ulozyc qplikacje wedlug wlasnej kolejnosci w menu start
    > a moze zrobic skrot na pulpicie, o nie mozna ?

    Można tyle, ze trzeba wiedzieć jak się to robi.
    Dla osoby, która zna dobrze system Windows jest to przysłowiowa "bułka z
    masłem".
    Struktura katalogów Windows, Menu Start i Programy jest taka sama jak w Win
    98 :)
    Jeżeli chodzi zaś o pulpit to uważam za zboczenie trzymanie wszystkiego na
    pulpicie.
    Często czyszcząc komputery PC klientom, usuwam z pulpitu kilka GB programów
    instalacyjnych oraz przeróżnych dokumentów.
    Budzi to największe zdiwienie ich właścicieli, kiedy okropnie zamulony
    system zaczyna dizałać jak wyścigóweczka po takim zabiegu :)))
    Stąd ja osobiście ograniczam się do kilku niezbędnych rzeczy, które trzymam
    na pulpicie, a reszta siedzi tam, gdzie jest do tego odpowiednie miejsce
    tzn. w Menu Start i Programy.
    Podobnie też robię z WM.
    To czego używam najczęściej trzymam w stałym miejscu menu Start, a resztę
    ładnie pokatalogowane w menu Programy tworząc katalogi tematyczne np. Biuro,
    Muzyka, Grafika, Internet, Narzędzia itd.
    Dzięki temu dotarcie do każdego programu jest bardzo szybkie i wygodne.
    Ponadto sam WM udostępnia mi w menu Start część menu, gdzie znajdują się
    ostatnio uzywane programy.