  • 261. Data: 2009-03-05 06:11:35
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > A po co sie kupuje telefon z GPS ?

    Zeby uzyc funkcji pokazm mi gdzie jestem i gdzie jest Jerozolimskie 48.
    A to Ipoo potrafi

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 262. Data: 2009-03-05 06:12:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Takie osiągnięcie ma każda tania komórka. Dlaczego zatem iP jest taki
    > drogi?

    Bo jest metalowy w odroznieniu od plastikowych HTC ?

    > Natomiast pozostała połowa hula aż miło, dając użytkownikowi o wiele
    > więcej możliwości niż iP. Użytkownicy WM mają o wiele większą ofertę
    > aplikacji niż użytkownicy iP.

    Wiele czyli co .... bo narazie to pieprzysz mowisz o aplikacjach ktorych
    nikt na oczy nie widzial.

  • 263. Data: 2009-03-05 06:17:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Bo:
    > 1. operatorzy nie są w stanie sobie odbić z abonamentu, ponieważ muszą z
    > niego płacić haracz Dżobsowi.

    A ci od HTC ile placa skoro taki marny Diamond w cenie ipoo.

    > 2. płacąc za iPoo współfinansujesz miliardową ogólnoświatowa kampanię
    > wmawiającą milionom jakie to cudowne i niepowtarzalne cudo

    Narazie to ty sie zachowujesz jak sekciarz.

    > 3. Dżobs nie musi obniżać cen, żeby zwiększyć popyt, kościół wiernych
    > wyznawców zagoni kolejnych chętnych - co prawda tylko z tych co nie
    > potrafią myśleć samodzielnie, ale to tym lepiej. Takich najlepiej się
    > goli...\

    Bez watpienia jestes naiwny, a skad ten wzial pierwszych wyznawcow
    ktorzy musli sie zmagac z FUDem od MS

    > 4. cena jest w pewnym stopniu testem - jak cię stać na drogi telefon z
    > drogim abo, to będzie cię stać na płacenie za muzykę i drogie aplikacje.
    > Również te bezpłatne.

    Drogie aplikacje ? 0,79E faktycznie majatek. Pozatym MS nie potrafi
    zrobic sklepu z aplikacjami to tez wina Jobsa ? Na szczesc ie juz bierze
    sie za kopiowanie rozumiem ze bojkotujesz ?

  • 264. Data: 2009-03-05 06:19:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Jeżeli bierze się pod uwagę cena/możliwości, to iP jest najdroższym
    > telefonem na rynku. Możliwości niewielkie, cena wysoka. I nie chodzi
    > tylko o cenę aparatu, ale również związany z nim abonament, którego
    > część bierze jako haracz Apple.

    Nastepne dziecko ... nie o liczbe "prawie" mozliwosci chodzi a o pozadne
    zrobienie kilku funkcjonalnosci pozadnie i to wlasnie ma ipoo.

    A ilez to bierze tego haraczu ten przebrzydly Jobs w tak tak fonie ?
    Nie badz idiota zadnego haraczu nie ma.

  • 265. Data: 2009-03-05 06:20:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Wierzę głęboko, ale dyskusja była o nawigacji oraz kuriozalnym jej
    > systemie w iP.

    > Właściciele normanych telefonów używają do netu laptopy i nebooki. Oni
    > potrzebują netu do pracy, a nie do oglądania infantylnych stron.

    Buhahah strzal w kolano. Przciez oni wszscy mowia ze chca JEDNO
    urzadzenia jak sie okazuje ze jest gowniano internetowe a uzyutkownicy
    Ipoo korzystaja z internetu 10 razy wiecej to nagle sie okazuje ze
    posiadcze WM nosza netbooki. Kompromitacja.

  • 266. Data: 2009-03-05 06:22:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Jest tani towar w ogromnym wyborze i są nabywcy, to proste zjawisko,
    > którego wy, reklamiarze iP nie rozumiecie. Dla was nawigacja skończyła
    > się na starociu oferowanym przez iP.

    Glupisz jestes to juz wiemy... a liczby sa takie 18mln w europie.

    > Taniej i lepiej niż z iP.

    Jak ukradniesz automape to pewnie tak :) Koszt nawigacji to dzis glownie
    soft a nie hardware

  • 267. Data: 2009-03-05 07:07:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2009 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A po co sie kupuje telefon z GPS ?

    Usługi lokalizacyjne, pozycja spotkania, kontaktu, todo, wysłania
    pozycji przez sms, geotagowanie zdjęć, ile mam km aby wrócić do
    samochodu, osobisty traker.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 268. Data: 2009-03-05 08:22:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Jeżeli bierze się pod uwagę cena/możliwości, to iP jest najdroższym
    > telefonem na rynku. Możliwości niewielkie, cena wysoka.

    Jakoś nie widzę tańszego z WM co ma 3g, więcej niż 320x240, wifi,
    gps, g-meter, bt, multitouch. Cały czas tylko w kółko jaki to drogi i
    cienki, ale alternatywy nie podasz, bo albo będzie wiele droższa, albo
    hw zabije mnie smiechem. Już Ci pisałem że od 100 krotnego powtórzenia
    prawdy w Twoim pisaniu nie przybędzie, bez podania faktów.

    > I nie chodzi tylko o
    > cenę aparatu, ale również związany z nim abonament, którego część bierze
    > jako haracz Apple.

    A co mnie obchodzi co robi op z abonamentem? Płaciłbym taki sam jak bym
    miał Omnie czy inny na WM. Jak się z kimś dzieli to jego brocha, w
    momencie kiedy ja zapłacę abonament, to już jego pieniądze. A rachunku
    z appla nie dostaję.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 269. Data: 2009-03-05 08:30:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 23:39:10 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Nadal jednak drożej i gorzej niż w dedykowanej.

    Wskaż różnice funkcjonalne pomiędzy np. TomTom Go a dowolnym HTC z TomTom 7

    > Po co w nawigacji klawiatura kciukowa? A brakuje np konsoli na
    > kierownicę czy sirf3.

    co to jest konsola na kierownicę?
    Sirf3 w zasadzie już ciężko uświadczyć w nowych konstrukcjach, bo jest za
    drogi. Większość firm przeszła na inne chipsety, w tym Garmin i TT
    Bo taniej, a gospodynie z Gdańska nie widzą różnicy
    A skoro już pytamy "po co?" to może ja zapytam, czy wytłumaczysz po co w
    najlepszych nawigacjach jest wlasny moduł komunikacyjny GSM z własną kartą
    SIM?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 270. Data: 2009-03-05 08:44:13
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Ja też ale zaciekle zwalczam. Od czasów Win 3.1 na systemach MS jadę
    > na Agencie ;-)

    > Nie do końca masz rację bo często telefona z GPS-em to albo służbówka
    > albo wzięta na abonament.

    Wzięta na abonament to jak rozłożona na raty, a rejestrować gdzie się
    było służbowym telefonem to pewnie mało kto chce ;)

    > Mnie stać na dedykowaną nawigację - nawet
    > nie jedną - mimo to jej nie kupiłem bo uznałem że to przerost formy.

    Ale jeździłeś z dedykowaną, czy tak sobie twierdzisz że to
    przerost formy?
    Bo mi pasuje np zgasić silnik i wyjść z auta, bez walki z kabelkiem,
    odpinaniem z uchwytu telefonu itd. Miało to sens kilka lat temu,
    gdy nie było alternatywy. Zasilanie do pda, zasilanie do gps, kabel
    danych i cienka mapa. Teraz za 300zł masz gotowy zestaw, montujesz i
    już.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***