  • 271. Data: 2009-03-05 08:56:37
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Drogo? Dużo tańszy niż wiele modeli z WM. Nawet powiem że tani w porównaniu np
    > do mojej poprzedniej e61. Co do prymitywności elektroniki to poproszę o
    > odpowiednik w WM czy symbianie z rozdziałką nie gorszą niż 480x320 w podobnej
    > lub niższej cenie.

    toshiba g900

    ToMasz

  • 272. Data: 2009-03-05 08:58:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.03.2009 jazdzig <j...@w...pl> napisał/a:

    > Wierzę głęboko, ale dyskusja była o nawigacji oraz kuriozalnym jej systemie
    > w iP.

    Dyskusja jest w ogóle o iP, i tylko Ty próbujesz nam wmówić że się nie
    da na tym nawigować i my to stale potwierdzamy. Z podobnym skutkiem nie
    da się nawigować telewizorem, bo iP nie jest nawigacją.

    > Właściciele normanych telefonów używają do netu laptopy i nebooki.

    Ale my rozmawiamy o sprzęcie mobilnym, nie przenośnym. netbooka i
    laptopa też mam, trochę inny target.

    > Oni
    > potrzebują netu do pracy, a nie do oglądania infantylnych stron.

    Co masz na myśli? Aha że nie widzę reklam flashowych, aaa no tak.
    Na szczęście webmasterzy to nie idioci i treść umieszczają tam gdzie
    być powinna, a i css nie jest im obcy.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 273. Data: 2009-03-05 09:11:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > toshiba g900

    To to cudo co nie dziala w Play ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 274. Data: 2009-03-05 09:22:04
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Jakoś nie widzę tańszego z WM co ma 3g, więcej niż 320x240, wifi,
    > gps, g-meter, bt, multitouch. Cały czas tylko w kółko jaki to drogi i
    > cienki, ale alternatywy nie podasz, bo albo będzie wiele droższa, albo
    > hw zabije mnie smiechem. Już Ci pisałem że od 100 krotnego powtórzenia
    > prawdy w Twoim pisaniu nie przybędzie, bez podania faktów.
    przyszedł mi do głowy taki pomysł. Sęk w tym ze argumenty swiadczące na
    korzysc iPhona to podajesz tylko Ty, bo reszta podsyca kłótnie, nie
    dyskusje. Wiec... gdyby tak stworzyć spis możliwości które oferują w
    swej szerokiej gamie wszystkie telefony, spisać je, nadać im wartość
    procentową, i wtedy porównać? Wiadomo że jeśli ktoś potrzebuje mieć
    multitoucha, ( który jest zaletą) i G-meter ( absolutnie niewiem po co
    to komu) to wygra iPhone. Jednak wtedy bedziemy mieli pewien obraz, czy
    funkcje telefonu wypchnęły go na szczyt czy reklama. Ja kilka miesiecy
    temu zastanawiałem sie nad wyborem telefonu, ale dlamnie podstawą były
    klawisze. potem GPS(automapa,trekbuddy-lub zamnnnik), latarka, aparat i
    duży ekran. Dlamnie iPhone ma tylko duzy ekran. Sory, matematyka
    Masz czas zeby sie pobawic w wylicznaki? bo na reszte nie licze.

    ToMasz

  • 275. Data: 2009-03-05 09:24:13
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Wskaż różnice funkcjonalne pomiędzy np. TomTom Go a dowolnym HTC z TomTom 7

    Choćby taka że gasisz auto i wysiadasz, dowolne HTC musisz porozpinać.
    Jak chcesz porozmawiać, to musisz się wytapać z nawigacji do telefonu w tym
    czasie telefon gada rozmówcą, a nie Janiną, do htc musisz dokupić mapy,
    uchwyt, ładowarkę. Jak Ci się popsuje telefon to nawet do serwisu nie
    trafisz ;)

    > co to jest konsola na kierownicę?

    Takie guziki na kierownicy do sterowania funkcjami samochodu.

    > Sirf3 w zasadzie już ciężko uświadczyć w nowych konstrukcjach, bo jest za
    > drogi. Większość firm przeszła na inne chipsety, w tym Garmin i TT

    W najtańszym shicie na allegro znajdziesz sirf3. Kupiłem taki pod oziego do
    terenówki bo w lesie inne chipy się gubią.

    > A skoro już pytamy "po co?" to może ja zapytam, czy wytłumaczysz po co w
    > najlepszych nawigacjach jest wlasny moduł komunikacyjny GSM z własną kartą
    > SIM?

    Do nawigacji online?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 276. Data: 2009-03-05 09:45:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > procentową, i wtedy porównać? Wiadomo że jeśli ktoś potrzebuje mieć
    > multitoucha, ( który jest zaletą) i G-meter ( absolutnie niewiem po co

    Ale o co chodzi poziomica do mebli i autorotacja ekranu to podstawowa
    funkcja przy używaniu iphona a nie jakies GPS. Wiec obawiam sie ze twoje
    procenty sa psu w bude.

> [...]
    > funkcje telefonu wypchnęły go na szczyt czy reklama. Ja kilka miesiecy
    > temu zastanawiałem sie nad wyborem telefonu, ale dlamnie podstawą były

    Rozumiem ze fizyczne tutaj to nie ma dyskusji aczkolwiek ja jestem
    zadowolny z ekranowej.

    potem GPS(automapa,trekbuddy-lub zamnnnik), latarka, aparat i
    > duży ekran. Dlamnie iPhone ma tylko duzy ekran.

    No taki ekran na full jasnosc (jest program do tego w Cydii) swieci
    niczym dwie diode w SE czyli funkcje latarki spelnia :)
    No i Iphone ma tez aparat :) marny coprawda ale jest w WM wiele lepszy
    nie jest

    > Sory, matematyka
    > Masz czas zeby sie pobawic w wylicznaki? bo na reszte nie licze.

    Przegladarka WWW, ciekawe aplikacje, appstore i cydia

  • 277. Data: 2009-03-05 11:09:15
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Buhahah staroc co za kompromitacja

    > Oczywiscie nei to co takie HTC z 240x320 lufcikiem i prockiem gdzies z
    > ubieglego wieku. Nie osmieszaj sie

    To Ty chyba lekko w tyle zostałeś, bo wszystkie urządzenia HTC z wyższej
    półki od dawna nie mają 240x320 tylko 640x480 lub 800x480.

    Szadzik

  • 278. Data: 2009-03-05 11:11:07
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zeby uzyc funkcji pokazm mi gdzie jestem i gdzie jest Jerozolimskie 48.
    > A to Ipoo potrafi

    Jesteś pewien że potrafi? Jak pojadę ze swoim ipoo, którego kupię w UK
    do PL do pójdę na te Al. Jerozolimskie i iPoo mi pokażd gdzie jestem? A
    ile będzie mnie to kosztowało? Cała ta transmisja danych w roamingu?
    Myślę, że po jednym takim wyjeździe opłaci się kupićAutomapę EU.

    Szadzik

    Szadzik

  • 279. Data: 2009-03-05 11:12:17
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Bo jest metalowy w odroznieniu od plastikowych HTC ?

    A to on ze złota jest? Bo są inne telefonyu wykonane z metlau i na pewno
    nie są tak drogie, niech Ci się nie wydaje, że ipoo jest pierwszy i
    jedyny.

  • 280. Data: 2009-03-05 11:24:04
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Przegladarka WWW, ciekawe aplikacje, appstore i cydia

    Do k**wy nędzyz, przecież Ci napisał jasno i wyraźnie do czego
    potrzebuje głównie telefonu, a Ty mu jakieś g**no wciskasz o cydii i
    ciekawych aplikacjach.

    zadzik