  • 251. Data: 2009-03-04 18:46:41
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > A ile się sprzedaje nawigacji samochodowych dedykowanych? Skoro
    > powołujesz się na jakiś standard to przedstaw to może globalnie.

    Jest tani towar w ogromnym wyborze i są nabywcy, to proste zjawisko, którego
    wy, reklamiarze iP nie rozumiecie. Dla was nawigacja skończyła się na
    starociu oferowanym przez iP.

    > Cenowo taka navi w telefonie też nie wychodzi tanio.

    Taniej i lepiej niż z iP.

  • 252. Data: 2009-03-04 18:50:19
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Oznacza to, że ponad 66% stron internetowych, odwiedzanych za pomocą
    > telefonów komórkowych, to strony przeglądane za pomocą iPhone'a.

    Wierzę głęboko, ale dyskusja była o nawigacji oraz kuriozalnym jej systemie
    w iP.

    > Konkurencja jest daleko za firmą Apple.

    Właściciele normanych telefonów używają do netu laptopy i nebooki. Oni
    potrzebują netu do pracy, a nie do oglądania infantylnych stron.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 253. Data: 2009-03-04 20:57:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.03.2009 jazdzig <j...@w...pl> napisał/a:

    > Takie osiągnięcie ma każda tania komórka. Dlaczego zatem iP jest taki drogi?

    Bo nie kazda tania komórka ma 480x320, multitouch, wifi, akcelerometr, pim,
    ts nie będący kawałkiem folii, gps, bezrysikowy w 100% soft i system, mp3,
    marke, nagrodzone wzornictwo?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 254. Data: 2009-03-04 21:00:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 19:33:38 +0100, jazdzig napisał(a):

    > Takie osiągnięcie ma każda tania komórka. Dlaczego zatem iP jest taki drogi?

    Bo:
    1. operatorzy nie są w stanie sobie odbić z abonamentu, ponieważ muszą z
    niego płacić haracz Dżobsowi.
    2. płacąc za iPoo współfinansujesz miliardową ogólnoświatowa kampanię
    wmawiającą milionom jakie to cudowne i niepowtarzalne cudo
    3. Dżobs nie musi obniżać cen, żeby zwiększyć popyt, kościół wiernych
    wyznawców zagoni kolejnych chętnych - co prawda tylko z tych co nie
    potrafią myśleć samodzielnie, ale to tym lepiej. Takich najlepiej się
    goli...
    4. cena jest w pewnym stopniu testem - jak cię stać na drogi telefon z
    drogim abo, to będzie cię stać na płacenie za muzykę i drogie aplikacje.
    Również te bezpłatne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 255. Data: 2009-03-04 21:01:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Ja nie palę, ale jestem ciekaw, co ty palisz. Nawigacja na iP jest
    > dziadowska, inni mają o wiele lepszą - to jest fakt niepodważalny.

    Więc porównujesz telefony po ich możliwościach nawigacyjnych w
    samochodzie?

    > Apple
    > miał możliwość poznać rynek, ale nie miał możliwości uruchomienia na swoich
    > starociach niczego porządnego. Podobnie jest z BT w iP.
    >
    > Podsumowując: iP to elegancko wyglądający staroć.

    I jak to powtórzysz 100 razy to sądzisz że tak będzie?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 256. Data: 2009-03-04 22:46:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009 21:00:40 +0000, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >4. cena jest w pewnym stopniu testem - jak cię stać na drogi telefon [..]

    Tylko ze np w Erze te ceny sa takie same jak podobnych aparatow -
    Era/HTC G1 np, Omnia jest sporo drozsza .. oni tez sobie odbijaja z
    abonamentu itd ?

    J.

  • 257. Data: 2009-03-04 23:04:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 23:46:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tylko ze np w Erze te ceny sa takie same jak podobnych aparatow -
    > Era/HTC G1 np, Omnia jest sporo drozsza .. oni tez sobie odbijaja z
    > abonamentu itd ?

    Wnioskowanie czegokolwiek na podstawie cen u polskich imitacji operatorów
    może Cię jedynie do psychiatryka doprowadzić, więc może sobie to darujmy.

  • 258. Data: 2009-03-04 23:39:10
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Jest tani towar w ogromnym wyborze i są nabywcy, to proste zjawisko, którego
    > wy, reklamiarze iP nie rozumiecie.

    Ale co tu ma ktokolwiek rozumieć? Że ktos używa telefonu do nawigacji?
    Jak chce to niech sobie telewizorem z podobnym skutkiem nawiguje, równie
    nie przystosowany jak telefon. Ja iP nie zamierzam.

    > Dla was nawigacja skończyła się na
    > starociu oferowanym przez iP.

    Nie rozumiesz, dla mnie nigdy się nie zaczęła. Nie kupiłem iP dla nawigacji.
    Mam samochodową.

    > Taniej i lepiej niż z iP.

    Nadal jednak drożej i gorzej niż w dedykowanej.
    Po co w nawigacji klawiatura kciukowa? A brakuje np konsoli na
    kierownicę czy sirf3.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 259. Data: 2009-03-05 00:05:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009 21:01:28 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski wrote:

    >Więc porównujesz telefony po ich możliwościach nawigacyjnych w
    >samochodzie?

    A po co sie kupuje telefon z GPS ?

    J.

  • 260. Data: 2009-03-05 06:10:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

> [...]
    > miał możliwość poznać rynek, ale nie miał możliwości uruchomienia na
    > swoich starociach niczego porządnego. Podobnie jest z BT w iP.

    Buhahah staroc co za kompromitacja

    > Podsumowując: iP to elegancko wyglądający staroć.

    Oczywiscie nei to co takie HTC z 240x320 lufcikiem i prockiem gdzies z
    ubieglego wieku. Nie osmieszaj sie

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/