  • 21. Data: 2014-03-20 00:11:33
    Temat: Re: Czego jeszcze nie wyłączyłem ?
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-03-19 12:54, Piotr Gałka pisze:
    > Nie kojarzę pojęcia APN, ale koncepcję rozumiem.
    > P.G.

    To powinno wyjaśnić sprawę:
    http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp8/start/c
    ellular-settings

  • 22. Data: 2014-03-20 00:14:14
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-03-18 19:50, Waldek Godel pisze:
    > I zastanów się po co telefon włącza lokalizację przy KAŻDYM podpięciu
    > ładowarki

    Na szczęście mój telefon nie wie o tym i pewnie tylko dlatego nie włącza
    lokalizacji przy podpięciu ładowarki.

  • 23. Data: 2014-03-20 01:29:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Mar 2014 12:59:16 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Sprawdziłem - mój tego fjuczera nie ma - nie włącza (przynajmniej według
    > tego co pisze na ekranie, co może się mieć nijak do prawdy).

    To jest mała ikonka, która pokazuje się na kilka sekund

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2014-03-20 09:02:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Ale to ... w niektórych innych systemach tym bardziej można je pobrać
    Nie wiedziałem. Bywa :)
    P.G.

  • 25. Data: 2014-03-20 09:11:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > To jest mała ikonka, która pokazuje się na kilka sekund

    Włączyłem ładowarkę przy świecącym ekranie (główne menu).
    Jedyne co się pojawiło to ikonka baterii na której mrugała ikonka zasilacza.
    Ale to nie znaczy, że twierdzę, że u Ciebie się nie pojawia ikonka
    lokalizacji.
    P.G.

  • 26. Data: 2014-03-20 09:25:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@m...info> napisał w wiadomości

    > To powinno wyjaśnić sprawę:
    > http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp8/start/c
    ellular-settings

    Dzięki, ale...
    Zapamiętałem koncepcję i jakbym planował rozstroić mu wszystkie ustawienia
    to bym znalazł co trzeba.
    Przyjąłem tę metodę jako wariant ostateczny.
    Dążę do tego, aby za moimi plecami się nie komunikował, ale jakbym
    potrzebował, co może się zdarzyć np. gdzieś na wakacjach, to abym wtedy nie
    musiał szukać prawidłowych ustawień.

    Przysłali mi jakieś ustawienia telefonu, ale się pospieszyli i byłem wtedy
    jeszcze w starym. Wiem, że jakoś można wymusić aby mi jeszcze raz wysłali,
    ale skoro się komunikuje znaczy, że pewnie ma jak trzeba.

    Na razie jest tak, że po wszystkich ustawieniach o których pisałem za
    pierwszym razem dwa razy sobie pogadał.
    Potem ustawiłem mu limit 1M miesięcznie w aplikacji Data Sense i już 1,5
    dnia siedzi cicho.
    Dziś po południu wyłączę to Data Sense bo na logikę to nie powinno mieć
    wpływu i zobaczę co dalej.
    Na razie to uważam, że on się "prawie" stosuje do ustawień, ale jednak nie
    darował sobie na początku czegoś tam wysłać.
    P.G.

  • 27. Data: 2014-03-20 10:47:32
    Od: jack <j...@g...com>

    Rozwiązanie jest proste jak już ktoś wcześniej napisał.
    Zmienić nazwę punktu dostępowego sieci plus na inną niż jest teraz , jest zapewne
    INTERNET - zmienić np INTERNETBACK lub dowolna inną niż właściwa. Zawsze można to
    przywrócić - nie wpływa to na mmsy. Dodam kwoli ścisłości iż na WP tego nie
    sprawdzałem ale na innych system owszem i działa bardzo pewnie.

    Co do lokalizacji - znowu nie nie mam pewności jak to jest na WP ale na innych
    systemach lokalizacja GPS może zadziałać bez żadnej ikonki a nawet przy WYŁĄCZONYM
    GPS (w ustawieniach) - radzę sprawdziż jak ktoś ma wątpliwości że tak bywa.
    pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-03-20 21:08:46
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-03-20 09:25, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > potrzebował, co może się zdarzyć np. gdzieś na wakacjach, to abym wtedy
    > nie musiał szukać prawidłowych ustawień.

    Dlatego najwygodniej będzie skonfigurować dwa zestawy APN. Jeden z
    działającym internetem i mms (ustawienia operatora) oraz drugi z
    niedziałającym internetem i działającym mms.

    Potem w zależności od potrzeb wybierzesz listy odpowiednią konfigurację.