    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czego jeszcze nie wyłączyłem ?
    Date: Thu, 20 Mar 2014 09:25:57 +0100

    Użytkownik "tomek" <t...@m...info> napisał w wiadomości
    news:lgd87h$qlt$1@speranza.aioe.org...

    > To powinno wyjaśnić sprawę:
    > http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp8/start/c
    ellular-settings

    Dzięki, ale...
    Zapamiętałem koncepcję i jakbym planował rozstroić mu wszystkie ustawienia
    to bym znalazł co trzeba.
    Przyjąłem tę metodę jako wariant ostateczny.
    Dążę do tego, aby za moimi plecami się nie komunikował, ale jakbym
    potrzebował, co może się zdarzyć np. gdzieś na wakacjach, to abym wtedy nie
    musiał szukać prawidłowych ustawień.

    Przysłali mi jakieś ustawienia telefonu, ale się pospieszyli i byłem wtedy
    jeszcze w starym. Wiem, że jakoś można wymusić aby mi jeszcze raz wysłali,
    ale skoro się komunikuje znaczy, że pewnie ma jak trzeba.

    Na razie jest tak, że po wszystkich ustawieniach o których pisałem za
    pierwszym razem dwa razy sobie pogadał.
    Potem ustawiłem mu limit 1M miesięcznie w aplikacji Data Sense i już 1,5
    dnia siedzi cicho.
    Dziś po południu wyłączę to Data Sense bo na logikę to nie powinno mieć
    wpływu i zobaczę co dalej.
    Na razie to uważam, że on się "prawie" stosuje do ustawień, ale jednak nie
    darował sobie na początku czegoś tam wysłać.
    P.G.