  • 21. Data: 2010-08-25 11:03:27
    Temat: Re: Coś dla Janka
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-25 12:54:58 +0200, Michał Nitka <m...@g...com> said:

    > PR to PR, producenci samochodów też prezentują studyjne samochody na
    > targach, albo budują samochody typu Bugatti Veyron, których nie
    > zamierzają sprzedawać. Chodzi pewnie o innowacyjny wizerunek firmy.

    No toć przecie napisałem - główny sens ogłoszonej przez Canona matrycy,
    to marketing czy inny piar. Dla użytkowników nic sensowego z tego nie
    wynika, rozważania o optyce która to uciągnie są czysto teoretycznymi
    dywagacjami.

    de Fresz

  • 22. Data: 2010-08-25 12:05:40
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2010 de Fresz <d...@N...pl> napisał/a:

> [...]
    > to marketing czy inny piar. Dla użytkowników nic sensowego z tego nie
    > wynika, rozważania o optyce która to uciągnie są czysto teoretycznymi

    Niekoniecznie, jest sens badawczy co da zwiększenie gęstości pixli w
    funkcji szumu/detali itd. na pewno stworzenie aparatu labolatoryjnego
    wyprzedzajacego market o kilka lat to standard. Po za tym takie matryce
    mogą trafić do astrofoto, makrofoto czy sprzętu medycznego gdzie pracują
    też specjalnie robione szkła, a same zdjęcia nie służą do ogladania okiem,
    ale do przetwarzania cyfrowego i obliczeń.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 23. Data: 2010-08-25 12:10:12
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-24 15:49:56 +0200, "Mariusz [mr.]"
    <l...@i...wp.pl> said:

    > ale w kwestii Hi-ISO i szumów praw
    > fizyki się nie obejdzie bez ściągania technologii z XXII wieku. ;-).

    czyli co? technologia z XXII wieku będzie obchodziła prawa fizyki?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-08-25 12:14:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-25 09:26:23 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Wg mnie "Canon has announced no production plans" nie znaczy, że
    > ogłosili brak planów produkcyjnych, tylko że nie ogłosili takowych.

    No raczej nie, albo jest to błędne sformułowane zdanie.

  • 25. Data: 2010-08-25 12:18:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-25 13:03:27 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > No toć przecie napisałem - główny sens ogłoszonej przez Canona matrycy,
    > to marketing czy inny piar. Dla użytkowników nic sensowego z tego nie
    > wynika,

    Bezpośrednio nie. Ale pośredni tak samo jak w F1. Sporo rzeczy z tej
    klasy zadomowiło się w zwykłych autach.

    A poza tym "bójcie się" jak napisałeś.

  • 26. Data: 2010-08-25 12:18:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2010 JA <marb67> napisał/a:

    > czyli co? technologia z XXII wieku będzie obchodziła prawa fizyki?

    Nie, w XXII będzie już inna fizyka, więc i technologia też - serio.
    Zobacz jak zmieniła się fizyka na przełomie choćby XIX a XX wieku,
    która dała nam choćby głupi tranzystor :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 27. Data: 2010-08-25 12:29:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-08-25 14:18:53 +0200, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> said:

    > Nie, w XXII będzie już inna fizyka, więc i technologia też - serio.
    > Zobacz jak zmieniła się fizyka na przełomie choćby XIX a XX wieku,
    > która dała nam choćby głupi tranzystor :)

    To nie fizyka się zmieniła.

  • 28. Data: 2010-08-25 12:34:37
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2010 JA <marb67> napisał/a:

    > To nie fizyka się zmieniła.

    A co niby przyroda? Zanim fizyka nie znała półprzewodników to ich w
    przyrodzie nie było? To właśnie fizyka jako nauka się zmieniła,
    nowe teorie, później ich dowody, badania itd.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 29. Data: 2010-08-25 12:40:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    JA napisał(a):

    > No raczej nie, albo jest to błędne sformułowane zdanie.

    Nawet jeśli, to dalej może to oznaczać, że JESZCZE nie mają konkretnych
    planów produkcyjnych.

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2010-08-25 13:40:48
    Temat: Re: CoĹ? dla Janka
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > czyli co? technologia z XXII wieku będzie obchodziła prawa fizyki?

    Jak nie, jak tak? ;-)

    Kiedyś wydawało się, że lampa musi kopcić i praw fizyki się nie obejdzie. ;-)
    Albo że niemożliwością jest papier jaśniejszy od światła, które nań pada.
    I tak dalej...

    [mr.]