    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Date: Sat, 12 Nov 2011 09:46:47 +0100

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 01:02:55 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    > drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    > pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    Nie wiem za co tyle kasy zapłaciłeś, ale najdroższy HF Nokii nie kosztował
    nigdy więcej niż 800PLN.
    Uchwyt wywal, centralkę wymień na Nokia CK-7W: reszta będzie pasować bez
    żadnych przeróbek i będziesz mógł korzystać z tego zestawu z każdym
    telefonem jaki kupisz w przyszłości poprzez BT.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek