  • 1. Data: 2013-04-14 10:59:04
    Temat: Comand 2.0 z mercedesa - jak uruchomic
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    mam taki zestaw z Mercedesa comand 2.0 w208.
    Czy to sie da uruchomic poza samochodem podajac tylko zasilanie czy musza
    byc jakies sygnaly dodatkowe podane?
    Przejrzalem internet podlaczylem zasilanie zgodnie ze znalezionymi
    schematami i nic.
    znaczy cos sie dzieje po polknal mi plyte CD ale nic wiecej.
    Oddac jej nie chce wyswietlacz sie nie swieci.
    Wedlug mnie powinno to chodzic bez samochodu, w koncu jest tu kopmletne
    radio, cd, nawigacja wiec nie potrzebuje nic z zewnatz zeby przynajmniej sie
    uruchmi, ale nie chce.
    Macie jakies doswiadczenia z tym modulem?

  • 2. Data: 2013-04-14 11:22:54
    Temat: Re: Comand 2.0 z mercedesa - jak uruchomic
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    ja się nie znam, ale co to radio?
    dołączyłeś tylko plus i masę? bo jak Ci wyświetlacz nie działa, to
    najczęściej jest tak, że trzeba do zasilania podłączyć jeszcze jedne
    kabelek, bodajrze żółty...

  • 3. Data: 2013-04-14 11:23:48
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > kabelek, bodajże żółty...