  • 1. Data: 2013-04-13 19:36:36
    Temat: kawał plastiku
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czy Ktoś gdzieś sprzedaje coś takiego jak arkusze plastikowej "blachy"?
    najlepiej na wymiar, potrzebne mi jako nieprzewodząca podstawka do mojej
    płytki drukowanej... chodzi o taki plastik oddzielony dystansami od płytki,
    który można położyć na jakimś tam podłożu...

  • 2. Data: 2013-04-13 20:10:21
    Temat: Re: kawał plastiku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:36:36 +0200, Ministerstwo Propagandy

    Takie cos
    http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/teflon.html

    ?

    J.

  • 3. Data: 2013-04-13 20:16:55
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Ministerstwo Propagandy wrote:

> [...]
    > płytki drukowanej... chodzi o taki plastik oddzielony dystansami od
    > płytki, który można położyć na jakimś tam podłożu...
    PCV, poliamid, czy inne poliwęglany? Szukaj w firmach zajmujących się
    kasetonami reklamowymi itp.
    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2013-04-13 20:18:30
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie wiem jak z ładunkami...

  • 5. Data: 2013-04-13 20:18:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.04.2013 19:36, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > płytki drukowanej... chodzi o taki plastik oddzielony dystansami od
    > płytki, który można położyć na jakimś tam podłożu...
    plexa?
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-04-13 20:28:16
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    też boję się ładunków, najelepiej jakby to był taki plastik jak w obudowach
    Zxx...

  • 7. Data: 2013-04-14 19:46:27
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:
    > nie wiem jak z ładunkami...

    z czym?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 8. Data: 2013-04-17 21:00:09
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    plexa dość mocno się elektryzuje...

  • 9. Data: 2013-04-17 21:25:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:
    > plexa dość mocno się elektryzuje...

    ...tak jak każdy izolator

  • 10. Data: 2013-04-17 22:29:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > ...tak jak każdy izolator

    E tam "jak każdy". Już prawie trzysta lat temu niejaki Charles Du Fay
    stwierdził, że istnieją dwa rodzaje elektryczności -- szkłowa i żywiczna,
    powstające przy elektryzowaniu różnych izolatorów.

    --
    Jarek