  • 31. Data: 2011-01-14 15:10:05
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Jak czlowiek szlyszy ze ktos juz dwa wymienil, to zaczyna podejrzewac
    > ze wszystkie sie rozpadaja, no ale widac niektorzy zamykaja auto na
    > zime w garazu :-)

    Ja też wymieniłem ! :)

  • 32. Data: 2011-01-14 15:10:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Stoi ostatnie 4 lata.
    > Poprzednie 11 Fiat był podstawowym autem do jazdy.

    I zaraz po tym, jak kupiłeś nowego Kija, a 11-letniego Fiuta wstawiłeś do
    garażu ukułeś teorię, że każde stare auto należy utylizować?

  • 33. Data: 2011-01-14 15:11:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 14:46, Cavallino pisze:

    > Sugerujesz, że nigdy nie wjechałem Fiatem w kałużę?

    Sugeruje, ze zeby pekl to najpierw musi troche skorodowac, potem jezeli
    jeszcze sam z siebie nie pekl (a zdaza sie czesto z powodu korozji), to
    musi sie dobrze rozgrzac od silnika i wtedy juz tylko potrzeba
    odpowiedniego polaczenia kaluzy i predkosci :>
    Mogles miec szczescie po prostu :>

    > Stoi ostatnie 4 lata.
    > Poprzednie 11 Fiat był podstawowym autem do jazdy.

    Pisales, ze stoi 15 lat non stop ;P

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2011-01-14 15:12:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak czlowiek szlyszy ze ktos juz dwa wymienil, to zaczyna podejrzewac
    > ze wszystkie sie rozpadaja,

    Coś w tym jest, ja tam o Renault tak właśnie uważam. ;-)
    Ale moje Fiaty na szczęście nie wszystkie się rozpadają, więc opinię mam
    diametralnie odmienną.

  • 35. Data: 2011-01-14 15:15:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 14:47, J.F. pisze:

    > No wiesz wczesniej i pozniej o tym slychac nie bylo, wiec cos
    > przesadzasz :-)

    Troche tak, bo tu chodzi o fiaty (zreszta problem nie dotyczy tylko
    fiatow) z pewnego okresu czasowego (mianowicie czasow przytoczonej sieny).
    Wiec prostuje swoja wypowiedz :>

    > Na ale zeby Cavallino grupy nie czytal, gazet nie czytal, telewizji
    > nie ogladal, na serwisy nie jezdzil - bo inaczej by uslyszal :-)

    Jak ma jeszcze tego fiata to moze bedzie mu dane uslyszec ;>

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2011-01-14 15:15:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > I zaraz po tym, jak kupiłeś nowego Kija, a 11-letniego Fiuta wstawiłeś do
    > garażu

    Nigdy nie miałem i nie mam 11 letniego Fiata.
    Jakbyś umiał czytać to byś wiedział że padło sformułowanie "jakiś Fiat" co
    jasno mówiło, że nie jeden i ten sam.
    Po kolei to było bodajże 7 aut tego producenta, zazwyczaj dwa naraz.

  • 37. Data: 2011-01-14 15:17:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 14:53, Cavallino pisze:

    > Nie słyszałem, żeby każdemu Fiatowi obowiązkowo rozpadł się alternator.

    No prostuje to kazdemu.
    Kazdemu z czasów swietnosci sieny itp. i nie tylko fiatow bo alf i
    lancii rowniez.

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2011-01-14 15:18:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:4d30

    > Nie jest bzdurą. Znajomy mechanik pokazywał mi kilka takich w których
    > gnicie powoduje blokowanie wirnika :-)

    Czyli nie pokazywał Ci wszystkich Fiatów na świecie prawda?

  • 39. Data: 2011-01-14 15:19:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > jeden i ten sam.

    "Stoi ostatnie 4 lata. Poprzednie 11 Fiat był podstawowym autem do jazdy."

    Powyższe dwa zdania mówią, że ten Fiat był przez 11 lat podstawowym autem
    do jazdy, a od 4 lat stoi w garażu. Jeśli miałeś coś innego na myśli, to
    najwyraźniej nie umiesz pisać.

    > Po kolei to było bodajże 7 aut tego producenta,
    > zazwyczaj dwa naraz.

    Przez 11 lat jeździłeś siedmioma Fiatami?

  • 40. Data: 2011-01-14 15:28:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > musi sie dobrze rozgrzac od silnika i wtedy juz tylko potrzeba
    > odpowiedniego polaczenia kaluzy i predkosci :>

    Nie potrafisz czytać cytatów?
    To ty takie bzdury pisałeś nie ja.