  • 41. Data: 2011-01-14 15:31:35
    Temat: Re: Co zrobic...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    Zaczęło się od:
    "jakiś Fiat w moim garażu stoi od 15 lat non stop"

    Co znaczy "posiadam non stop jakiegoś Fiata od 15 lat".

    >Jeśli miałeś coś innego na myśli, to
    > najwyraźniej nie umiesz pisać.

    Po prostu zakładam że odbiorcami nie będą tłuki, który każde słowo z osobna
    będą starali się rozumieć dosłownie.

    > Przez 11 lat jeździłeś siedmioma Fiatami?

    7 autami tego producenta.

  • 42. Data: 2011-01-14 15:31:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:28, Cavallino pisze:

    > Nie potrafisz czytać cytatów?
    > To ty takie bzdury pisałeś nie ja.

    Nie to Ty napisales bzdure i tak sie tym przejales, ze nawet ";>" nie
    zauwazyles :P

    --
    Karolek

  • 43. Data: 2011-01-14 15:33:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > No prostuje to kazdemu.
    > Kazdemu z czasów swietnosci sieny

    Też nie.
    Miałem wtedy najwięcej Fiatów i żadnych problemów z rozpadającymi się
    altkami.

    Napisz po ludzku że chodzi konkretnie o Sienę i będziesz bliżej prawdy.
    A nie czarujesz że wszystkie Fiaty miały te same alternatory.

  • 44. Data: 2011-01-14 15:40:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie to Ty napisales bzdure

    W którym miejscu?
    To że nie złapałeś sensu wypowiedzi, nie oznacza że była ona bzdurą.

  • 45. Data: 2011-01-14 15:41:19
    Od: "________" <S...@g...pl>

    > Sprzedac go i stracic kase, ktora wydaliscie na naprawy. Nikt oczywiscie
    > nie odpowie na pytanie czy dalej cos sie nie popsuje.
    > Czy moze dalej w niego ladowac jak sie cos zepsuje?

    Mnie nie stać aby w grata sterego ładować tyle pieniędzy :)
    wolę inwestować w cos innego :)
    auto to tylko kupa złomu, jeśli to dla ciebie dużo te pare tyś w naprawy
    to zmień np na Opla, tam części tańsze znacznie.
    Bo licz się, z tym ze nie skonczy się na tych częściach.

  • 46. Data: 2011-01-14 15:43:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "________" <S...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie nie stać aby w grata sterego ładować tyle pieniędzy :)
    > wolę inwestować w cos innego :)

    Też tak mam, dlatego ostatniego auta pozbyłem się jak mnie zaczęło kosztować
    po 1000 złotych miesiąc w miesiąc.
    A miało 3,5 roku.

    > auto to tylko kupa złomu, jeśli to dla ciebie dużo te pare tyś w naprawy
    > to zmień np na Opla, tam części tańsze znacznie.

    Albo Dacię czy Fiata - jeszcze taniej wyjdzie.

  • 47. Data: 2011-01-14 15:44:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:33, Cavallino pisze:

    > Też nie.
    > Miałem wtedy najwięcej Fiatów i żadnych problemów z rozpadającymi się
    > altkami.

    Widac miales je za krotko, co by sie zgadzalo skoro piszesz ze miales ich 7.

    > Napisz po ludzku że chodzi konkretnie o Sienę i będziesz bliżej prawdy.
    > A nie czarujesz że wszystkie Fiaty miały te same alternatory.

    Nie, nie chodzi o siene.
    Chodzi o punto I, punto II, siene, palio, barave itp.
    Problem pojawia sie rowniez w alfach i lanciach z tego okresu.
    Jest to typowa usterka i jak nie wierzysz to podjedz sobie do jakiegos
    warsztatu i sie zapytaj.

    --
    Karolek

  • 48. Data: 2011-01-14 15:47:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:40, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W którym miejscu?

    A w tym "Dziwne, bo jakiś Fiat w moim garażu stoi od 15 lat non stop..."

    > To że nie złapałeś sensu wypowiedzi, nie oznacza że była ona bzdurą.

    Alez zalapalem, pomimo tego, ze zle to napisales, ale tak sie spiales ze
    nawet ";>' na koncu zdania nie zauwazyles.

    --
    Karolek

  • 49. Data: 2011-01-14 15:48:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:43, Cavallino pisze:

    > Albo Dacię czy Fiata - jeszcze taniej wyjdzie.

    Akurat fiat to tanich czesci nie ma.

    --
    Karolek

  • 50. Data: 2011-01-14 15:51:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie, nie chodzi o siene.
    > Chodzi o punto I, punto II, siene, palio, barave itp.
    > Problem pojawia sie rowniez w alfach i lanciach z tego okresu.

    Z tego to znaczy jakiego?
    Bo miałem 2*Punto 2, 1*Punto 1, 1 * Alfę z 1997 i żadnych problemów z
    altkiem.

    > Jest to typowa usterka

    Jest czy była?
    Słyszałem o pękających altkach w Sienach, ale to było dawno temu, więc
    zakładam że któraś partia była spieprzona