  • 11. Data: 2010-06-01 10:23:39
    Temat: Re: Co zamiast fuji s100fs??
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    > hmm.... no nie wiem.... zależy kogo, bo S200 i HS10 są bardzo
    > porównywalnymi propozycjami, skierowanymi do nieco innych odbiorców. Ja
    > zdecydowałem się na S200, ale niestety chwilowo muszę się wstrzymać z
    > powodów finansowych... :-/
    >
    > --
    > pzdr
    > meping

    hmm, ja mam odwrotny problem - zebralem juz kase ale nie moge sie kurcze
    zdecydowac...
    niczym ta panna na wydaniu i chcialbym i boje sie.... rozczarowania :(

    czytam te fora i opinie i czytam i im wiecej czytam tym mniej jestem
    przekonany, ze dobrze wybralem. Najchetniej to bym gdzies podjechal - tak
    zeby mozna je bylo trzy dostac do lapy i pstryknac serie na wlasna karte a
    potem na spokojnie po porownaniu zdjec w laptopie kupic - ale tak to chyba
    tylko w erze ;) Probowalem w 'nie dla idiotow' i 'zerze sknerze' ale nie
    bylo takiej mozliwosci :(

    pozdrawiam
    grzenio

  • 12. Data: 2010-06-01 13:40:16
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 12:23:39 +0200, Grzenio napisał(a):

    > hmm, ja mam odwrotny problem - zebralem juz kase ale nie moge sie kurcze
    > zdecydowac...
    > niczym ta panna na wydaniu i chcialbym i boje sie.... rozczarowania :(

    ja bym na Twoim miejscu zawęził wybór do S200 i HS10. S100 to już
    poprzednia generacja, chociaż ma parę zalet :-) S200 ma za to parę wad,
    które uważam za strzał we własne kolano wykonany przez fuji, do którego
    zresztą poniekąd się przyznało, gdyż w HS10 już się z nich migusiem
    wycofali :-) Chodzi mi o brak odchylanego ekranu (w S100 jeszcze był), w
    S200 stwierdzili ponoć iż zrobili tak zajebiście kontrastowy ekran, że
    nie musi być odchylany, tylko niech mi któryś tych mundrych pokaże, jak
    robi ujęcie znad głowy (to jeszcze pół biedy), albo lepiej z nad samej
    ziemi na błotnistym gruncie :-/. Druga wada, to zasilanie dedykowanym
    akumulatorkiem, a nie jak niemal wszystkie ich produkty do tej pory
    akumulatorkami AA. Ma za to zajebistą matrycę, na której mi bardzo
    zależy. HS10 natomiast nie ma już powyższych wad, ma wyjątkowo długiego
    zooma i niezwykle szybką matrycę, oraz parę gadgetów z których niezbyt
    często się korzysta....

    --
    pzdr
    meping

  • 13. Data: 2010-06-02 09:59:35
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    HS10 natomiast nie ma już powyższych wad, ma wyjątkowo długiego
    > zooma i niezwykle szybką matrycę, oraz parę gadgetów z których niezbyt
> [...]

    i niestety troche wad, które mozna znalezc na chocby forum fuji ;(
    osobiście bardziej sklaniam sie do HS10 ale jeszcze pozwole sobie do konca
    tygodnia na przemyslenie problemu

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-06-10 08:18:39
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    Grzenio był(a) uprzejmy(a) napisać:

> [...]

    > i niestety troche wad, które mozna znalezc na chocby forum fuji ;(
    > osobiście bardziej sklaniam sie do HS10 ale jeszcze pozwole sobie do konca

    Ciekawe co wybrałeś :)
    Skłaniam się mimo wszystko ku HS10. IMHO Zalety przeważają :)

    Pozdrawiam,
    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 15. Data: 2010-06-11 09:01:17
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    Ciekawe co wybrałeś :)
    Skłaniam się mimo wszystko ku HS10. IMHO Zalety przeważają :)

    nic :(
    cały czas się zastanawiam i kombinuje - troche mi namieszało w głowie
    studiowanie forum fuji klubu.
    znalazlem w MM oferte na s200exr za 1199zl - to dobra/rozsadna cena ale
    czekam jeszcze na warszawską promocje saturna - w tej chwili we wrocku hs10
    mozna kupic za ok. 1550zl - i za mniej wiecej tyle kupiłbym go zapewne

    pozdrawiam
    grzenio
    ps. zerknij sobie http://fujiklub.pl/ - nt. HS10 jest naprawde zazarta
    dyskusja i strasznie podzielone opinie

  • 16. Data: 2010-06-11 09:33:43
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    a zerknij sobie jeszcze tutaj
    http://picasaweb.google.pl/106673996714563826748
    w tej galerii wszystkie fotki sa z HS10

    pozdrawiam
    grzenio

  • 17. Data: 2010-06-11 11:25:31
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Ra-Deck pisze:

    > Parę dni temu skradziono żonie ww aparat.
    > Marne szanse, że odzyskamy, więc zastanawiam się co będzie trzeba kupić
    > w zamian. Dłuższy czas nie śledzę nowinek, więc może ktoś będący na
    > bieżąco podpowie.

    Kupiłam HS10, podobny w obsłudze do poprzednika (też mam FujiS100FS), ma
    kilka dodatkowych zalet. Polecam, jeśli z poprzednika była zadowolona, z
    tego tym bardziej. Choć oczywiście ideałów "do wszystkiego" nie ma.
    --
    Basia