  • Data: 2009-04-11 00:32:46
    Temat: Re: Co z większymi fotami niż plfoto?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NomaD_FH <N...@g...com> napisał(a):

    > Na myśl mi przychodzi tylko flickr.com, ale za darmo masz ograniczenie
    > do 200 zdjęć w 3 setach,
    Serwisy które mają tylko tagi w ramach których zdjęcia są wyświetlane w bliżej
    niekreślonej kolejności są dla mnie zbyt chaotyczne, a zrzucenie na
    użytkowników grupowania zdjęć poprzez tagi to dla mnie przejaw lenistwa. Z
    drugiej strony polecany www.wallpapergate.com to przegięcie w drugą stronę -
    średnia kategoria ma 8 zdjęć, chyba myślą bardzo przyszłościowo. Z płatnych
    serwisów dobre wrażenie mam ze Smugmaga bodajże. Przy jego przeglądaniu
    przydatna jest blokowanie blokowania menu kontekstowego...

    > albo http://www.sxc.hu/. Z tego ostatniego
    > dawno nie korzystałem, ale z tego co pamiętam - sporo było darmowych
    > zdjęć z możliwością wykorzystania.
    Dzięki. Gdy by było jeszcze sortownie wśród zdjęć z danego roku to by było
    idealne, no ale szukającym zdjęć royalty free to niepotrzebne, choć przydało
    by się sortowanie według jakiegoś współczynnika popularności/określony okres
    czas, aby wyszukać wschodzące gwiazdy.

    > Acha na deviancie równiez jest sporo zdjęć nie stricte
    > artystycznych ;)
    Przejrzałem najpopularniejsze devianty w prawie wszystkich kategoriach, co
    zajęło trochę czasu, i zdjęcia, które nie są wyreżyserowane, albo mocno
    przekształcone, fajniejsze były w ,,stocku" niż w dziale fotografia, tylko
    teraz nie pamiętam, czy to z powodu karłowatości, czy z powodu tego co sobą
    prezentują.

    Dzięki PaRaGaSie za interfacelift.com

    Pozdrawiam
    PS