  • 1. Data: 2009-11-23 16:05:25
    Temat: Co z sobotnimi plenerami?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czy jeszcze ktoś organizuje jakieś sobotnie wyjazdy w plener w sobotę
    rano? Samemu się nie chce - w grupie raźniej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-11-23 16:49:31
    Temat: Re: Co z sobotnimi plenerami?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeszcze ktoś organizuje jakieś sobotnie wyjazdy w plener w sobotę
    > rano? Samemu się nie chce - w grupie raźniej.
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Skad Ty mieszkasz? ;)

  • 3. Data: 2009-11-23 16:51:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 17:05, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jeszcze ktoś organizuje jakieś sobotnie wyjazdy w plener w sobotę
    > rano? Samemu się nie chce - w grupie raźniej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    znaczy nie masz pedu tworczego.

    bezu tego nie ma szansy na sukces.

  • 4. Data: 2009-11-23 20:08:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skad Ty mieszkasz? ;)

    Z Warszawy, więc trochę daleko do Ciebie. Szczególnie przed wschodem :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-11-23 20:39:48
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    On 23 Lis, 17:05, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jeszcze ktoś organizuje jakieś sobotnie wyjazdy w plener w sobotę
    > rano? Samemu się nie chce - w grupie raźniej.

    Nie rano a popołudniem. Nie w Warszawie a w Opolu. Ale w sobotę. W tę
    sobotę.

    Matusz

  • 6. Data: 2009-11-23 20:59:05
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Z Warszawy, więc trochę daleko do Ciebie. Szczególnie przed wschodem :D

    przed zachodem jest blizej ;-D

  • 7. Data: 2009-11-23 21:01:13
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Skad Ty mieszkasz? ;)

    Jak nie napisane z jakiego miasta, to przecież wiadomo, że Default City -
    Warszawa.

    ~BitPump

  • 8. Data: 2009-11-23 21:12:11
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    ~BitPump pisze:

    > Jak nie napisane z jakiego miasta, to przecież wiadomo, że Default City
    > - Warszawa.

    Nie, nie dlatego. Dlatego, że z reguły zaproszenia dotyczyły Warszawy
    (abpc). abpc miał dawać tu ogłoszenia, ale jak widać nie znalazł czasu
    na plenery, więc nie daje. Może ktoś jeszcze jeździ w weekendy na
    plenery pod Warszawę?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-11-23 23:23:39
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał w
    wiadomości news:qp9rt6-qie.ln1@usenet.etop.pl...
    > Jak nie napisane z jakiego miasta, to przecież wiadomo, że Default City -
    > Warszawa.

    pierdolenie
    na sile wprowadzanie jakies terminologi

  • 10. Data: 2009-11-24 00:45:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek" napisał

    > pierdolenie
    > na sile wprowadzanie jakies terminologi

    No i od razu widać, że kolega nie miał styczności z PMS, eee, przepraszam -
    p.m.s. ; )

    adam