  • Data: 2012-01-06 21:03:02
    Temat: Co z postępem ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś koło 2008-2009 zmieniałem kompa za MoBo+CPU+RAM+GPU zapłaciłem
    coś ok. 2,5 kzł. Tak mnie ostatnio naszła myśl, że komp jest już dość
    leciwy i tak z ciekawości zajrzałem do cenników, a tu szok.
    Myślałem, że po tych 3-4 latach za 2,5kzł kupę kompa przynajmniej z 2x
    szybszego, a tu dupa - bo ceny (nie licząc RAMu) za podzespoły tylko
    kilka procent szybsze sporo wyższe niż to co byłe te kilka lat temu.

    To co mam to Quad Q6600, 4GB RAM, MoBo GA-P35-DS4 i GT8800.
    Czy rzeczywiście nie da rady złożyć kompa sporo szybszego od tego co mam
    za nie więcej niż 2,5kzł ?

    Myślałem by dokupić 4GB RAMu i przejść na system 64bit - ale komplet do
    już posiadanych Patriotów to ponad 250zł co na tle ceny obecnych DDR3
    trochę za drogo.
    Jedyne co to może GPU wymienię bo na 1920*1200 GT8800 przestaje
    wyrabiać. A z resztą poczekam na Win8 SP1 ;-)