  • Data: 2012-01-06 21:48:34
    Temat: Re: Co z postępem ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie wiesz o czym piszesz.
    Całkiem możliwe - bo kupnie kompa zawsze ograniczam czytanie o
    nowościach by się nie dołować.

    Więc czekam na propozycje tych 5 podzespołów - półka jakościowa
    średnia-wyższa - czyli bez ASrocków, GoodRamów i Modecomów.
    Zgodnie z prawem Moora sprzęt powinien być przynajmniej 4x szybszy od
    tego co mam ale i 2x szybszy uznam za ciekawy.
    Obecny komp jest następcom Bartona 2500+, 512RAM i GF3 (jeśli dobrze
    pamiętam). Wtedy po 5 latach kupiłem za tą samą cenę sprzęt o
    parametrach przynajmniej 4x-8x lepszych.