  • Data: 2012-01-07 09:19:41
    Temat: Re: Co z postępem ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-01-06 22:48, Użytkownik Radek D napisał:
    > Całkiem możliwe - bo kupnie kompa zawsze ograniczam czytanie o
    > nowościach by się nie dołować.
    >
    > Więc czekam na propozycje tych 5 podzespołów - półka jakościowa
    > średnia-wyższa - czyli bez ASrocków, GoodRamów i Modecomów.
    > Zgodnie z prawem Moora sprzęt powinien być przynajmniej 4x szybszy od
    > tego co mam ale i 2x szybszy uznam za ciekawy.
    > Obecny komp jest następcom Bartona 2500+, 512RAM i GF3 (jeśli dobrze
    > pamiętam). Wtedy po 5 latach kupiłem za tą samą cenę sprzęt o
    > parametrach przynajmniej 4x-8x lepszych.

    Obowiązujący od lat przyrost prędkości procesorów się skończył
    jakiś czas temu. Producenci ratują sytuację wprowadzając coraz większą
    liczbę rdzeni które jest w stanie wykorzystać niewiele programów.
    W twoim przypadku jak braknie mocy do gier w większych rozdziałkach
    to wymienił bym kartę graficzną, zwiększył pamięć do 4GB i zainstalował
    64 bitowy system.
    Normalnie warto jeszcze przyśpieszyć dysk systemowy (jeśli się da) ale
    to raczej nie przy dzisiejszych cenach.