  • 11. Data: 2009-06-19 06:42:09
    Temat: Re: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    > Mam Suzuki GS 500. Z tyłu założona jest opona Maxxis Promaxx Street -
    > praktycznie nowa, założona przez poprzedniego właściciela.
    > Z przodu opona oryginalna od nowości (30 tys km) Bridgestone - bieżnik
    > gruby, ale widać już drobne spękania gumy.

    Witka,
    Ja mam maxxisa ale SuperMaxxa (więc trochę droższy model) na VFRce od
    jakiegoś miesiąca. Wczesniej miałem Bridgestona i jestem bardzo zadowolony.
    Ładnie się klei i nie ma żadnych dziwnych objawów.
    Tak jak piszą inni, jak na GieeSa spokojnie Maxxis wystarczy i nie powinieneś
    narzekać
    Radek
    VFR8F

  • 12. Data: 2009-06-19 07:49:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Pomijając już że prawo tego zabrania

    Ke ? Poka mi przepisa plis :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-06-19 08:23:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-19 09:49:10 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Ke ? Poka mi przepisa plis :)

    Dobra, praiw dobrze napisałem - nie wolno mieć diagonalnej z tyłu, przy
    radialnej z przodu, o odwrotnej sytuacji nic nie piszą.

    http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=85

    Rozdział 2, §11.7 pkt 2 a i b.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-06-19 12:15:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    de Fresz pisze:

    > Dobra, praiw dobrze napisałem - nie wolno mieć diagonalnej z tyłu, przy
    > radialnej z przodu, o odwrotnej sytuacji nic nie piszą.
    >
    > http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=85
    >
    > Rozdział 2, §11.7 pkt 2 a i b.

    A widzisz. Zreszta cos mi sie wydaje ze niniejszy przepis pochodzi
    jeszcze z zamierzchlych czasow gdy wiekszosc opon byla diagonalna a
    radiale dopiero wchodzily. I ze glownie dotyczy to samochodow.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-06-19 12:46:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-19 14:15:40 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > A widzisz. Zreszta cos mi sie wydaje ze niniejszy przepis pochodzi
    > jeszcze z zamierzchlych czasow gdy wiekszosc opon byla diagonalna a
    > radiale dopiero wchodzily. I ze glownie dotyczy to samochodow.

    Z kiedy pochodzi to nie wiem, sama ustawa jest z 2002 r., a pod przepis
    moim skromnym dość jednoznacznie łapią się motocykle:

    "w przypadku pojazdu samochodowego o dwóch osiach z kołami pojedynczymi"

    Zupełnie inną kwestią jest to, czy ktokolwiek w naszym kraju
    (diagnosta, policja) zwróciłby kiedykolwiek na to uwagę (IMHO - szanse
    są bliskie zera).

  • 16. Data: 2009-06-20 20:43:15
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > Z kiedy pochodzi to nie wiem, sama ustawa jest z 2002 r., a pod przepis
    > moim skromnym dość jednoznacznie łapią się motocykle:
    >
    > "w przypadku pojazdu samochodowego o dwóch osiach z kołami pojedynczymi"

    może chodzi o samochody nie na bliźniakach?
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-06-20 23:39:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-20 22:43:15 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

    > może chodzi o samochody nie na bliźniakach?

    A widziałeś samochód jednośladowy? Bo sLróbuj sobie wyobrazić taki,
    który na osi ma jedno koło ;-)
    O tym o czym piszesz jest w osobnym podpunkcie. Zresztą jak już pisałem
    - to połączenie naprawdę nie działa - prowadzenie w zakrętach na maksa
    gówniane, motocykl idzie szlaczkiem, nawet na prostym potrafi łapać
    jakby uślizgi.

  • 18. Data: 2009-06-21 08:46:35
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > to połączenie naprawdę nie działa - prowadzenie w zakrętach na maksa
    > gówniane, motocykl idzie szlaczkiem, nawet na prostym potrafi łapać jakby

    Jakbys se kurfa przeczytal definicje "pojazd samochodowy" z ustawy [co
    zajmuje 10sek wlacznie ze znalezieniem w guglu], to bys nie pierdolil glupot
    o samochodzie jednosladowym.

    --
    Michal

  • 19. Data: 2009-06-21 10:31:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-21 10:46:35 +0200, "michal"
    <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> said:

    > Jakbys se kurfa przeczytal definicje "pojazd samochodowy" z ustawy [co
    > zajmuje 10sek wlacznie ze znalezieniem w guglu], to bys nie pierdolil
    > glupot o samochodzie jednosladowym.

    Coś Ci się pojebało synku. Czytaj aż zrozumiesz, później łap za kibord.

  • 20. Data: 2009-06-21 12:11:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    To może jeszcze raz przeczytajmy jeszcze raz, co Ty napisałeś:

    "w przypadku pojazdu samochodowego o dwóch osiach z kołami pojedynczymi"

    Samochowy pojazd silnikowy - czyli np. auto
    o dwóch osiach - czyli np. auto
    z kołami pojedynczymi - czyli np. auto nie z kołami typu bliźniak z tyłu.

    Bluzg z Twojej strony niepotrzebny. To raz.
    Opona radialna jest lepsza od diagonalnej, jeżeli kogoś stać na tak szybkie
    wymiany i większe ryzyko uszkodzenia. To dwa.
    A to, że razem nie działają dobrze - może być _również_ kwestią innego
    profilu obu opon, nawiązując to Twoich przygód.
    A skąd informacja, że promaxx to opona radialna?
    http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Promaxx-M
    6103-Rear.aspx
    To trzy.

    --