  • 21. Data: 2009-03-19 12:40:40
    Temat: Re: Co w piórniku?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote

    > Apteczke wrzucilbym gdzies w inne miejsce -

    Najlepiej do kosza na smieci!
    Nadal nie rozumiem po co to komu i czemu ma sluzyc?
    Ale dyskutowalismy o tym pare lat temu i nie ma sensu na nowo.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 22. Data: 2009-03-19 13:07:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > Nadal nie rozumiem po co to komu i czemu ma sluzyc?

    No a jak odbierzesz porod na drodze???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 23. Data: 2009-03-19 13:07:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Podobno jesli ma ksztalt anatomiczny to cos mozna wymyslic w tym
    > temacie, kolega mi mowil ;>

    Pomylilo Ci sie z depilatorem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 24. Data: 2009-03-19 13:20:26
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Mar 2009 14:07:37 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Pomylilo Ci sie z depilatorem.

    Przepraszam, nie sluchalem Cie dokladnie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 25. Data: 2009-03-19 13:43:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Przepraszam, nie sluchalem Cie dokladnie.

    Mowilem niewyraznie bo demonstrowalem, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 26. Data: 2009-03-19 13:54:04
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    > No a jak odbierzesz porod na drodze???

    Ze niby noworodka do apteczki wsadze a sam zeby
    opanowac adrenaline strzele banie utlenionej?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 27. Data: 2009-03-19 16:40:18
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    johnny pisze:
    > Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem
    > boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry.
    > A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

    Najlepiej nic drogiego. Piórniki lubią znikać nie pilnowane. Znam z autopsji

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2009-03-19 16:55:48
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message

    > Ech, Blondzia, to proste: przypinasz trytytkami do glowy. Ciekawe czy ktos
    > zapyta o prezerwatywy ;)

    ale to przeciez standardowe wyposazenie apteczki ;)

    E.