  • 1. Data: 2009-03-17 18:49:46
    Temat: Czy na błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Wczoraj znowu bylem w tej stacji,.Byłem u szefa stacji , ktory mnie wkurwil
    na maxa, bo jak powiedzialem, ze diagnosta nie zna przepisow to usyszalem,
    ze ja to temu panu Jasiu do pient nie dorastam. Bo pan Jasiu to jest gosc i
    wszytko wie. Potem wezwał diagnostę do biura i tam ja pokazywałem
    diagnoście ustawę, która on powinien znać, a on szukał w niej zapisów o
    umieszczaniu numeru rejestracyjnego na błotniku motocykla, i oczywisce nie
    znalazl. Taka pojebana sytuacja ze glowa mala. No i jak pan Jasiu nie byl w
    stanie udowodnic swoich racji to dopiero odzyskalem kase za przegad. A to ze
    mi nie wypisal usterek to niby mi na reke poszedl bo bym placil potem
    jeszcze 20zl po usunieciu usterki heh. Wsiadlem na moto pojechalem do innej
    stacji i zrobilem przeglad bez zadnych zastrzezen. Potem jeszcze zapytalem
    diagnosty o ten blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz
    graniczna musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do
    starotwa zlozyc skarge na pismie.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 2. Data: 2009-03-17 19:07:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ten blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz graniczna
    > musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa
    > zlozyc skarge na pismie.

    Teraz to może panu Jasiu naskoczyć na kant ptaka. Zjebałeś całą sprawę na maxa.
    Kasę Ci oddali, żadmnego kwitu nie masz, możesz ich cmoknąć w cipkę:-) Ludzie Ci
    tłumaczyli jak gościa ujebać, a Ty zjebałeś wszystko. Co teraz powiesz
    staroście? Pan Jasio powie co innego, zrobią z Ciebie idiotę i finał. Masz to na
    własne życzenie...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-03-17 19:11:59
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co teraz powiesz staroście? Pan Jasio powie co innego, zrobią z Ciebie
    > idiotę i finał. Masz to na własne życzenie...

    mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

  • 4. Data: 2009-03-17 19:51:52
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    szmergiel pisze:
    > Wczoraj znowu bylem w tej stacji,.Byłem u szefa stacji , ktory mnie
    (...)
    > musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do
    > starotwa zlozyc skarge na pismie.

    Brawo! Poważnie piszę.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 5. Data: 2009-03-17 20:09:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

    No jakoś tak dałeś im możliwość wycofania się z tematu i zatarcia śladów. Trzeba
    było zażądać jakiegoś kwitu od jasia, że niby nie zrobił przeglądu bo moto nie
    ma numeru itd. Postraszyli Cię, że kasy byś nie otrzymał spowrotem i pękłęs. A
    właśnie o to chodziło, żeby Ci kasy nie oddali i kwit o niewykonaniu przeglądu z
    powodu niemania numerów wydali. Wtedy byś ich miał na mientko:-) A teraz to jak
    dla mnie dupa. No chyba, że jakoś tam ich udpupisz, czego Ci życzę:-) I
    pozdrawiam.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2009-03-17 20:23:19
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

> [...]
    > ich miał na mientko:-) A teraz to jak dla mnie dupa. No chyba, że jakoś
    > tam ich udpupisz, czego Ci życzę:-) I pozdrawiam.

    Mam świadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i
    mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet
    dwoch;) racja tu wtopielm , sam jestem na siebie zly. Ale to emocje.
    Napisalem na forum Stacji Kontroli Pojazdow , gdze zagladaja generalnie
    diagnosci i sie wymieniaja "doswiadczeniami" i jeden napsiale mi tak: "Twoja
    skarga może, a nawet powinna skutkować ostrym pouczeniem diagnosty przez
    starostę. Może niekoniecznie od razu odebraniem uprawnień". Ale wazne ze
    beda mieli tam troche stresu. A ja odzysjalem kase i mam juz moto
    zarejestrowane na nastepny sezon:)

  • 7. Data: 2009-03-17 20:26:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Mam świadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i mam
    > kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet dwoch;)

    Świadek to dla sądu. Tutaj papier był najważniejszy. A kasę i tak byś odzyskał.
    Jasio do domu by Ci przyniósł z przeprosinami.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-03-17 22:20:15
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "szmergiel" wrote...
    > mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc [...]

    Z poczatku myslalem, ze sie pomyliles, ale teraz to juz przesada.

    FAKTURY - U

    WZIĄĆ (WZIAC) - tu nie ma ś

    Przy okazji

    TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

    Nie moglem sie powstrzymac juz ;)
    --
    pozdro
    James

  • 9. Data: 2009-03-18 07:10:14
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    James wrote:
    > TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

    Bo się ludzie sugerują Internet Explorerem i tak im wychodzi.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 10. Data: 2009-03-18 09:41:04
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 17 Mar, 19:07, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > staroście? Pan Jasio powie co innego, zrobią z Ciebie idiotę i finał. Masz to na

    Nie no Panowie, moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
    szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
    finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal. Widac ze diagnosta
    zeruje na ludzkiej niewiedzy, prawdopodobnie jest sfrustrowany swoja
    praca lub zyciem. Zeby w sytuacji, ktora szmergiel opisal zyczyc mu
    zeby "No chyba, że jakoś tam ich udpupisz, czego Ci życzę:-)" to juz
    jest troche za daleko. Wg mnie skarga w zupelnosci wystarczy, napisac
    - zlozyc - i zapomniec. Przeciez jak ktos pisze skarge, a skarzony sie
    broni, to starosta nie przyjdzie do szmergiela i nie powie - Pan Jasio
    mowi ze nigdy tam nie byles, prosze przedstaw jakies dowody, udupimy
    go razem. Wydaje mi sie, ze taka skarga dziala jednostronnie - napisz
    ja na spokojnie, bez bledow, rzeczowo, zalacz to co masz - jesli masz
    dokumenty z dwoma roznymi datami, to juz moim zdaniem wystarczy na
    potwierdzenie Twojego zdania. No bo po co bys jezdzil dwa razy dfo
    kolesia, ktory Cie wkurwia - zeby sie jeszcze bardziej wkurwic?

    Usenet to mocna bron, czy tez ogolnie internet - napisz jego adres,
    zrob mu troche zlej reklamy i koniec - lej po bombie.

    No.
    Marcepan.