  • 1. Data: 2009-03-17 18:11:18
    Temat: Co w piórniku?
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem
    boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry.
    A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

    No i tu ostuda. Bo w jednej sakwie woziłem apteczkę i resztę szpeji. Teraz
    musiałem cały ten majdan przenieść do piórnika. Mieści sięw nim ledwie
    apteczka (już okrojona do minimum), klej do dętek w szpreju (tak to się
    chyba zwie) no i keta do drzewa. Normalnie to jeszcze miałem imbusy,
    śraubstaki, francuzy, szczotkę i klucz do świec i insze żelastwa określane
    ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)

    No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić
    co wydupcyć?

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-03-17 18:37:09
    Temat: Re: Co w piórniku?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    johnny pisze:
> [...]
    > ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)
    >
    > No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić

    Zostaw samą apteczkę i klej do dętek. Założe się, że pozostałe szpeje w
    100% zastąpi telefon do przyjaciela i/lub pomoc jakichkolwiek tubylców.
    Aha, dobrze zainwestować w scyzoryk Victorinoxa, wystarczy model
    Spartan. Trwałe, genialne i nie psuje się po tygodniu jak chińskie podróbki.

    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-03-17 19:33:13
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    johnny napisał(a):
    > Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem
    > boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry.
    > A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

    Policajow sie nie boj :)
    A skoro zad ci urosl, to IMO lepiej zostawic te kufry (sakwy?) chocby
    przez wzglad na wizualnosc ;)

> [...]
    > ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)
    > No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić

    Apteczke wrzucilbym gdzies w inne miejsce - latwiej i szybciej dostepne.
    Moze nawet oznakowac jak w samolotach? Hmm... Niezly pomysl - musze w
    Sikorce cos takiego wymodzic :)
    Srubokrety dwa - krzyzowy i plaski (albo jeden dwustronny), dwa-trzy
    podstawowe imbusy 5,6,8 (duzo miejsca nie zabieraja), klucz do swiec i
    konieczne probowka zwana u mnie kontrolka - lampioczka z kabelkami
    zakonczonymi zabkami. Ze trzy podstawowe klucze najpopularniejszego w
    twoim moto rozmiaru - 10,12,14?
    Do tego oczywiscie klebek drutu i rolka skocza ;)
    Uniwersalne makgajwerki powinno sie IMO nosic w skorzanej pochwie przy
    pasie - dobrze sie komponuje z reszta czoperowej bizuterii. (W pochwie z
    cordury w kamuflazu pasuje do czoperow turystycznych w rodzaju TA/AT.) ;)

  • 4. Data: 2009-03-17 20:04:07
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)
    >
    > No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie

    no ja sie nie znam, ale w zJawci woziłam mała apteczke, bo plaster ti wode
    utleniona to mozna sobie darowac, spreyu tez nie woziłam, bo w kazdym
    markecie i na kazdej stacji kupisz.
    Dwa klucze, srubokret i zapasowe swiece wraz ze składanym kluczem i mikro
    szczoteczka do swiec. i to wszystko. Miesciło misie to wszystko (oprócz
    pateczki) w deklu po postu.

    I tyle..
    po co wiecej?

    E.

  • 5. Data: 2009-03-17 22:49:25
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message

    > Miesciło misie to wszystko (oprócz pateczki) w deklu po postu.

    A co to jest dekiel? Kolpak od kola zapasowego?

    I jeszcze: czy apteczka na moto jest obowiązkowa?

    pozdr

    greg

  • 6. Data: 2009-03-18 05:49:58
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "greg" <g...@f...com> wrote

    > A co to jest dekiel? Kolpak od kola zapasowego?

    Ach ta dzisiejsza mlodziez :-) W Jawie po obu stronach akumulatora
    byly takie sprytne skrzyneczki w jednej z nich byl taki
    sprytny schowek gdzie miesily sie swiece, klucze, szmata itp.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 7. Data: 2009-03-18 08:16:45
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Mar 2009 21:04:07 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org>
    wrote:

    >utleniona to mozna sobie darowac, spreyu tez nie woziłam, bo w kazdym
    >markecie i na kazdej stacji kupisz.

    Tylko trzeba jakos do tych miejsc dotrzec.

    >I tyle..
    >po co wiecej?

    rzydaje sie jeszcze linka zapasowa i klamoty do jej wymiany, klamki
    rowniez. Klamki i linki mozna gdziesik przypiac trytyrytka, np do
    ramy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 8. Data: 2009-03-18 09:07:33
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Normalnie to jeszcze miałem imbusy, śraubstaki, francuzy, szczotkę i klucz
    >do świec i insze żelastwa określane ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co
    >to)

    Virażka nie ma pod którymś deklem miejsca na narzędzia?

    Grzech
    vl800

  • 9. Data: 2009-03-18 10:24:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    johnny pisze:

    > No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić
    > co wydupcyć?

    Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie
    magnesem.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 10. Data: 2009-03-18 10:26:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie
    > magnesem.

    a jak ma magnetyzer na przewodzie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'