  • 1. Data: 2010-10-05 08:04:57
    Temat: Co to za chyba tranzystor
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Witam
    Prosze o pomoc, co to może być bo google i alldatasheet
    nic sensownego nie dają.
    Obudowa to92 i na górze w jakby 'D' jest mała literka 'i' to logo i obok
    'm7'
    niżej z lewej 'S' z prawej 'S' środek pusty i niżej'89'
    czyli wygląda to tak

    m7
    S S
    89

    Baza wychodzi jak np w bc547 i jedno złącze ma B-K reszty nie ma
    i nie wiem czy uszkodzony czy to coś innego niż tranzystor,
    a sprawdzić tego nie mam jak.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2010-10-05 08:07:52
    Temat: Re: Co to za chyba tranzystor
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 05.10.2010 10:04, schrieb janusz_kk1:
    > Witam
    > Prosze o pomoc, co to może być bo google i alldatasheet
    > nic sensownego nie dają.
    oj dają. U mnie pierwsze trafienie w google

> [...]
    > 'm7'
    > niżej z lewej 'S' z prawej 'S' środek pusty i niżej'89'

    nie

    > i jedno złącze ma B-K reszty nie ma
    nie ma ani bazy, ani kolektora

    > i nie wiem czy uszkodzony czy to coś innego niż tranzystor,
    tranzystor

    > a sprawdzić tego nie mam jak.
    a to możliwe

    Infineon BSS89

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-05 08:12:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello janusz_kk1,

    Tuesday, October 5, 2010, 10:04:57 AM, you wrote:

> [...]

    > Baza wychodzi jak np w bc547 i jedno złącze ma B-K reszty nie ma
    > i nie wiem czy uszkodzony czy to coś innego niż tranzystor,

    BSS89, np.:

    http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/siemens/Q6
    2702-S385.pdf

    Swoją drogą, czy naprawdę umiejętność korzystania z wyszukiwarek
    całkiem wymarła?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-10-05 08:14:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Tuesday, October 5, 2010, 10:07:52 AM, you wrote:

    Grrrr.... Byłeś wcześniej...

    > oj dają. U mnie pierwsze trafienie w google

    Ja tam wolę http://www.datasheetcatalog.com/ - też trafienie
    natychmiastowe.

    [...]

    > Infineon BSS89

    Nie tylko Infineon...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-10-05 08:43:15
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Swoją drogą, czy naprawdę umiejętność korzystania z wyszukiwarek
    > całkiem wymarła?

    Czasem sztuką jest wymyślenie co trzeba wpisać, by trafnie wyszukać.
    --
    Pozdr
    EM

  • 6. Data: 2010-10-05 08:48:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello EM,

    Tuesday, October 5, 2010, 10:43:15 AM, you wrote:

    > Czasem sztuką jest wymyślenie co trzeba wpisać, by trafnie wyszukać.

    W tym wypadku również?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2010-10-05 10:00:08
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > W tym wypadku również?

    Moim zdaniem tak, aczkolwiek kombinacji nie jest zbyt wiele :)
    --
    Pozdr
    EM

  • 8. Data: 2010-10-05 10:33:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello EM,

    Tuesday, October 5, 2010, 12:00:08 PM, you wrote:

    > Moim zdaniem tak, aczkolwiek kombinacji nie jest zbyt wiele :)

    Chyba jednak usiłujesz usprawiedliwić lenistwo pytającego. Które jest
    tak wielkie, że nawet nie podziękował za pomoc...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-10-05 12:01:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 05-10-2010 o 12:33:24 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    > Chyba jednak usiłujesz usprawiedliwić lenistwo pytającego. Które jest
    > tak wielkie, że nawet nie podziękował za pomoc...
    Bo jeszcze nie zajrzał tu, nie każdy siedzi na necie od rana do wieczora,
    akurat się mi udało zajrzeć.
    Dziękuję za pomoc, same dziwne wyniki mi wychodziły a nie spotkałem się
    z tak dziwnym oznaczeniem, przeważnie albo jest cały opis albo brakuje 1
    literki,
    tutaj to nie bardzo wiedziałem gdzie kończy się oznakowanie producenta
    a zaczyna typ elementu. A jak widzę to też brakowało 1 literki :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2010-10-05 12:07:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > nie ma ani bazy, ani kolektora

    > tranzystor

    > a to możliwe
    >
    > Infineon BSS89
    >
    > Waldek
    A no tak dałem ciała bo to nie była baza tylko dren :)
    zmierzyłem diodę S-D :)

    --
    Pozdr
    JanuszK