  • 11. Data: 2010-10-05 13:41:08
    Temat: Re: Co to za chyba tranzystor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1226570048.20101005104834@pik-net.pl...
    > W tym wypadku również?

    Jak najbardziej. 'SS89 transistor' .. i tylko jakies szemrane
    strony wskakuja.

    J.

  • 12. Data: 2010-10-05 13:58:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Tuesday, October 5, 2010, 3:41:08 PM, you wrote:

    > Jak najbardziej. 'SS89 transistor' .. i tylko jakies szemrane
    > strony wskakuja.

    Nie mam pojęcia jakiej wyszukiwarki używasz i jak masz ją ustawioną
    ale u mnie w googlach, w pierwszych wynikach wyskakują linki do
    właściwego miejsca.

    Ale do wyszukiwania elementów - już pisałem - używam
    http://www.datasheetcatalog.com/ i nie mam najmniejszego problemu. Po
    wpisaniu SS89 wszystkie wyniki wskazują właściwy tranzystor.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-10-05 20:41:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Oct 2010 15:58:49 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F.,
    >Nie mam pojęcia jakiej wyszukiwarki używasz i jak masz ją ustawioną
    >ale u mnie w googlach, w pierwszych wynikach wyskakują linki do
    >właściwego miejsca.

    wpisuje www.google.com, bydle sie przelacza samo na .pl, ale akurat
    siedze w Niemczech, i moze i na pierwszej stronie jest, ale mozna sie
    znudzic.

    >Ale do wyszukiwania elementów - już pisałem - używam
    >http://www.datasheetcatalog.com/ i nie mam najmniejszego problemu. Po
    >wpisaniu SS89 wszystkie wyniki wskazują właściwy tranzystor.

    Jak czegos nie da sie obsluzyc bez skryptow, to u mnie spada od razu
    do kategorii drugiej.

    J.